Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av mulle_80
#7847240
har ingen aning om hur man gör för att lägga in möjligheten att betygsätta produkter men vill i alla fall skriva vad jag har att säga om melkaj MT :D

http://melkaj.blogspot.com/


vet att fler här inne har hennes mei tai så jag hoppas fler tycker till :D

i alla fall detta är mina åsikter:
välsydda
otroligt fina att titta på
underbar att bära med, både jag o mannen tar den före beco som vi också trivs väldigt bra med.
Bra pris
snabb och bra mailkontakt (jag har bara skrivit på svenska)
av 5 möjliga så får den full pott av oss.
:tumup: :tumup: :tumup: :tumup: :tumup:
Av mulle_80
#7896923
isop skrev:Vad kostar de?
vi gav 800kr för första vi köpte.
rabatt andra då man är återkommande kund, dock dåligt minne så jag kommer inte riktigt ihåg hur mycket :oops:
Av FrokenG
#8471356
Jag puffar upp denna tråden då min precis landat här hemma. Sjalade in lillan och jag är helt stum. Helt otroligt! Ska ut på en långrunda i eftermiddag, återkommer med recension.
Av FrokenG
#8471411
Mandragora skrev:Jag älskar min. 5 av 5 möjliga i betyg.
Jag skickar ett stort cyber-tack för att du visade upp din här. Annars hade jag aldrig hittat dem :vågen:
Av FrokenG
#8472566
Melkaj – meitai
Så här ska det vara! Allt det jag gillar med en sele får jag med denna. Snabb och enkel att ta på, ordentligt stöd för rumpa och rygg hur jag än gör samt att man får ner tyngden på höften. Detta tillsammans med det jag gillar med sjalen gör att man blir extra kär. Långa axelband så man kan knyta över ben och under rumpa och några varv extra runt höften, avlastning över hela ryggen och den där mysiga justeringen man gör efter ett tag med en meitai när allting gosat in sig. Dessa två saker tillsammans gör att detta är det bästa bärsättet jag testat. Någonsin. När man bär på rygg är det enkelt att få upp så högt man vill vilket jag tycker är skönare när man bär ett litet barn.

Själva sittdelen är tunn (sval och smidig), vadderingen vid benen mysig och att knytbanden är i manchester är den bästa uppfinningen hittills! Det fäst jättebra när man knyter utan att bli stumt. Luvan funkar perfekt, gott att man slipper knäppa den, räcker gott att snurra banden i hållarna. (Svårt att förklara utan bild.)

5 av 5 möjliga i alla kategorier :tumup: :tumup: :tumup: :tumup: :tumup:
Användarens profilbild
Av Cyclotella
#8482086
Håller med er andra - den är helt fantastisk! Så skön och så snygg!!
:tumup: :tumup: :tumup: :tumup: :tumup:

Bild
Av FrokenG
#8483268
Två actionbilder från mig med :D Ett på stora två-åringen som toksov i den och en på lillan, snart 6 mån, som är lite piggare. Jag har den lilla modellen så huvudskyddet räcker inte upp till sonen.
Bild
Bild
Användarens profilbild
Av mjau-mjau
#8483375
FrokenG skrev:
Mandragora skrev:Jag älskar min. 5 av 5 möjliga i betyg.
Jag skickar ett stort cyber-tack för att du visade upp din här. Annars hade jag aldrig hittat dem :vågen:
:lovecomputer:
Användarens profilbild
Av llaika
#8500568
Åh, är sugen på att prova en MT o dessa var ju himla fina :). Men hittar ingen storleksinfo på hemsidan, det verkar finnas baby, standard o toddler... Vad är bäst för en 9-månaders tror ni?
Användarens profilbild
Av Cyclotella
#8501655
Jag tror att min är "toddler" (den är i vart fall inte "baby", och "standard" har jag inte lagt märke till att det står) och den passar väldigt bra till Villem, 10,5 månader, och kommer nog funka länge än. Köpte inte min direkt från henne utan från hamaca.
Av FrokenG
#8501679
Cyclotella skrev:Jag tror att min är "toddler" (den är i vart fall inte "baby", och "standard" har jag inte lagt märke till att det står) och den passar väldigt bra till Villem, 10,5 månader, och kommer nog funka länge än. Köpte inte min direkt från henne utan från hamaca.
Jag instämmer. Jag har babyvarianten och den är precis lagom till min lilla 6-månaders. Skulle jag köpt en ny om några månader skulle jag nog välja toddler.
Användarens profilbild
Av llaika
#8526939
FrokenG skrev:
Cyclotella skrev:Jag tror att min är "toddler" (den är i vart fall inte "baby", och "standard" har jag inte lagt märke till att det står) och den passar väldigt bra till Villem, 10,5 månader, och kommer nog funka länge än. Köpte inte min direkt från henne utan från hamaca.
Jag instämmer. Jag har babyvarianten och den är precis lagom till min lilla 6-månaders. Skulle jag köpt en ny om några månader skulle jag nog välja toddler.
Nu har jag beställt en som är på väg till mig. Spännande :vågen:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?