Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av FrokenG
#8526955
llaika skrev:
FrokenG skrev:
Cyclotella skrev:Jag tror att min är "toddler" (den är i vart fall inte "baby", och "standard" har jag inte lagt märke till att det står) och den passar väldigt bra till Villem, 10,5 månader, och kommer nog funka länge än. Köpte inte min direkt från henne utan från hamaca.
Jag instämmer. Jag har babyvarianten och den är precis lagom till min lilla 6-månaders. Skulle jag köpt en ny om några månader skulle jag nog välja toddler.
Nu har jag beställt en som är på väg till mig. Spännande :vågen:
Åhhhh! Hur ser den ut???
Användarens profilbild
Av llaika
#8527224
här! Fin va? Vi valde ett tyg som både jag o mannen gillade (=inte så färgglatt). Jag är supernöjd än så länge! Gillar de små broderade valarna, de blev precis som jag ville :D
Av FrokenG
#8527317
llaika skrev:här! Fin va? Vi valde ett tyg som både jag o mannen gillade (=inte så färgglatt). Jag är supernöjd än så länge! Gillar de små broderade valarna, de blev precis som jag ville :D
Jättefin! :love:
Användarens profilbild
Av Karni
#8708333
Så kommer jag och lyfter upp den här tråden... Fick hem min melkaj idag och väntar spänt på att få prova den. Den verkar himla skön och stabil när jag har testknutit den.
BildBild
Av FrokenG
#8708350
Men åhhhh va jag saknar min när jag ser dessa bilder!! Får köpa min en Toddler till sommaren och tvinga ett barn att bli buret.
Användarens profilbild
Av ToveLi
#8708377
Lägger in bilder på min och makens här också :wink:

Bild

Bild

Bild

Min :loving:

Bild

Makens, fast jag bär :wink:
Användarens profilbild
Av Majaå
#8709020
Är det Toddlet-storleken ni har ToveLi? Fina var de, särskilt den blå :love:
Användarens profilbild
Av ToveLi
#8709302
Majaå skrev:Är det Toddlet-storleken ni har ToveLi? Fina var de, särskilt den blå :love:
Det är toddlerstorlek ja. Ja, visst är den :loving:
Användarens profilbild
Av Karni
#8710970
Bild
Perfekt timing att köpa en mei tai, Thea fick en rejäl förkylning dagen efter att jag hämtat ut min Melkaj... Och nu har hon gosat i den i någon timme här hemma... Nöjd och glad... Och en glad mamma. :D
Av Maria Segedi
#8818944
INgen som köpt den med utbredbara band över axlarna? Jag har frågat på en sådan :loving: Behöver ett alternativ i sommar på semestern till trötta barnben.
Användarens profilbild
Av Mammazenita
#8981217
Håller på att beställa en av dessa underbara! Men vad tror ni, blir standard bra för min7 mån 9 kg 73 cm son?
Användarens profilbild
Av Carolinah
#8993787
Jag ska också beställa men hon skulle kolla upp om hon kunde få tag på ett tyg som var slut. Har du beställt?
Användarens profilbild
Av Mammazenita
#8993812
Mitt elefanttyg är på väg fr USA :vågen:
Kan knappt bärga mej... :love:
Användarens profilbild
Av Carolinah
#8993987
Elefanttyg?
Användarens profilbild
Av Mammazenita
#8994259
Japp! Finns på hennes blogg just nu nr 793 alldeles fantastisk enl mej! :app:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?