Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Indah
#7821090
Paul skrev:Min sambo med liknande längd och vikt har testat beco butterfly och manduca och gillar manducan bäst!
Det är samma sak här. Becons axelremmar räckte som inte till utan vadderingen tog som slut just vid armhålan vilket innebar onödigt skav.
Manducan var mycket generösare med längden på vadderingen plus att den går att ställa in på bra fler sätt. Manducan avlastade för mannen bättre också. För mig var det tvärtom men det var ju inte det som var frågan :)
Användarens profilbild
Av anxy
#7821166
Jag köpte en patapum baby till sambon när lilla R var 5 månader, sambon gillade inte alls sele då utan föredrog MT. Nu när R är större gillar han vår ergo (som vi lånade och testade innan vi köpte)
Användarens profilbild
Av jazoo
#7821263
Min man gillar Manducan väldigt mycket, men trivdes också med Ergo.

Beco butterfly gillade han inte alls.
Användarens profilbild
Av norkmedoo
#7821274
på min man sitter beco butterfly bättre än ergo, och den har varit lättare att få upp på ryggen.
Användarens profilbild
Av dolvis
#7821335
Vi har bara testat patapum och MT här hemma, av dem gillade vi båda MT lite bättre avlastningsmässigt. Mannen som är normallång och mkt smal tyckte inte lika bra om patapumen som jag, det blev någon liten felbelastning som han inte kom runt, men han använde den regelbundet, så så bra var den i alla fall.
Användarens profilbild
Av Suskiv
#7821336
C gillar manduca bäst av dem han testat.
Användarens profilbild
Av vovvemor
#7823495
Här bär pappan allra oftast i MT, blir det sele så föredrar han Ergo framför Beco 4th.
Användarens profilbild
Av moggleif
#9204332
Mei tai är överlägset alla selar jag provat.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?