Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#8572903
Nu har jag köpt en Boba. Har inte hunnit testa mer än idag & igår men oj vad skön den är. Avlastar väldigt bra & enkel att använda. Hittills är jag super nöjd.

Det enda som skulle va lite negativt är att ryggen är lite för låg för att det ska va mysigt att sova sådär med huvudet lite under tyget & lite lite för hög för att det ska gå bra att sitta med båda armarna utanför... antar att hon har nån mellan längd & att den blir bättre när hon växt lite till. (Vår dotter är 9mån men lång & stor, var 70cm innan hon var 6mån).

Men hon sitter ändå rätt bra & kan tänka mig att hon ändå uppskattar att hon kan ha ena armen utanför. Manducan som jag fick låna var högre i ryggen.
#8599417
Ni som har en Boba, hur är tyget? Jag har gått i Boba tankar nu ett tag med eftersom vi bor i ett varmt klimat funderar jag på om det kanske är lite dumt. Med sjal blir det ju inte så svettigt eftersom sjalen absorberar, då den är ren bomull (men det ska väl erkännas att vi inte är så duktiga på ryggknytning vilket är vad vi skulle använda Boban till). Men hur är då en Boba? Är det mer som, hur man nu ska förklara det, som ryggsäcksmaterial som inte alls absorberar eller har tyget en annan struktur?

Nu rear de ju nämligen ut 2G här eftersom 3an har kommit ut och då kan man få den tidigare versionen till ett trevligt pris.
#8599762
imk skrev:Ni som har en Boba, hur är tyget? Jag har gått i Boba tankar nu ett tag med eftersom vi bor i ett varmt klimat funderar jag på om det kanske är lite dumt. Med sjal blir det ju inte så svettigt eftersom sjalen absorberar, då den är ren bomull (men det ska väl erkännas att vi inte är så duktiga på ryggknytning vilket är vad vi skulle använda Boban till). Men hur är då en Boba? Är det mer som, hur man nu ska förklara det, som ryggsäcksmaterial som inte alls absorberar eller har tyget en annan struktur?

Nu rear de ju nämligen ut 2G här eftersom 3an har kommit ut och då kan man få den tidigare versionen till ett trevligt pris.
Oj, jag vet inte :hmm: Spontant tror jag nye det absorberar så mycket men å andra sidan är det ganska tunnt tyg så jag tror inte det blir så varmt. Skulle jag ta med med en sele på solsemester hade jag i alla fall valt Boban (framför Beco 4th och Patapum).

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?