Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad tycker ni om denna? (skala 1-5, där 5 = högst)

1
Inga röster
0%
2
Inga röster
0%
3
Inga röster
0%
4
3
100%
5
Inga röster
0%
Användarens profilbild
Av Lindiwe
#7393989
Vad tycker du om denna? Motivera gärna ditt svar,
så att vi andra vet om den är värd att köpas.

Bild
Användarens profilbild
Av Lindiwe
#7393995
Jag provade en Ergo Sport Carrier idag (fanns på Boink) och jag blev förvånad över hur skön den var. Jag gillar inte den gamla vanliga Ergon, så jag hade inte förväntat mig att gilla den så mycket. Det jag gillade minst var att jag fortfarande tycker att midjebandet var för kort. Axelbanden var däremot hur långa som helst.
Är det fler som har provat Sport Carriern och vad tycker ni?
Av Flaxa
#8010280
Jag har köpt en Sport eftersom den vanliga Ergon inte passar mig. (Alla remmar räcker till på den vanliga, men stoppningen på axelbanden hamnar lite för högt upp, vilket gör att den aldrig kändes skön på ryggen + att jag ibland fick remmarna utan stoppning i armhålan).

Jag är jättenöjd med utseendet på Sporten, att den är så lätt och att panelen (som är längre) och stoppningen (även den längre) på axelbanden gör att selen sitter som en smäck på mig. Retar mig aningen på att den är lite tunn just där man sätter dräggel- och sugtygisarna och att man därför inte märker om den har snott sig undertill, vilket man måste kontrollera innan man spänner nackspännet (vilket är varje gång man sätter på sig selen).
Användarens profilbild
Av Kharmion
#8282729
Jag gillar min Sport. Den passar både mig, som är ganska smal, och sambon, som är betydligt större. Den är väldigt lätt och känns luftig och mjuk. Dock tror jag att jag kommer att behöva använda ilägget betydligt längre än de angivna 4 månaderna, tösen är 4,5 månad nu och når inte över kanten på selen utan ilägget. Vilket är lite tråkigt då det är svårt att bära på annat sätt än på magen om man måste använda det.
Användarens profilbild
Av moggleif
#8438201
Den selen vi har är en Ergo sport. Funkar ypperligt men långa promenader på fyra timmar kan bli lite tungt. Det där med spännen är inte riktigt min grej. Gillar MT mer men skönt att köra Ergo ibland. Och så har den huva när A somnar, det har inte MT.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?