Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Indorina
#7348091
Jag ska köpa en bärsele till min son som är 20 månader (12 kg). både jag och min sambo är ganska späda och smala (båda runt 1.70). vilken sele passar oss och vår relativt gamla son? tips??
#7349029
beco butterfly 2 eller angelpack lx brukar passa bäst på smala personer som är här och provar. det är lite en smaksak vilken man väljer, jag tycker att det är smidigare med angelpackens konstruktion till stora barn, men det finns många som uppskattar becons också (i beco butterfly 2 så sätter man barnet i selen först och tar sen på den som en ryggsäck, med angelpack lx tar man på selen först och tar sen upp barnet och fäller upp selen). du kan läsa lite mer jämförelser mellan dessa två och andra selar här: http://www.edenbaby.se/pages/valjasele.php
#7349064
Jag är partisk eftersom jag säljer bärselar.

Patapum Toddler skulle kunna vara ett alternativ och Angelpack LX eller Angelpack Eco. Manducan kan ibland bli lite stor, men jag tycker att Manducan brukar passa många och kan passa även om man är lite mindre. De 4 ovanstående är lite högre i ryggen också vilket är bra eftersom han är 20 månader.

Man kan säga generellt vad som brukar passa, men det kan också vara precis tvärtom i vissa fall. Det allra bästa är om du kan prova på någon sjalträff.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?