Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lillblomma
#7264453
Hej!
Eftersom vi åkte i från barnstolen på vår semester till fjällen fick Lovis sitta i vanlig stol hela veckan "fastspänd" medManducan. (Ja, inte HELA veckan... Bara när vi åt då då...)
Det resulterade såklart i en rätt skitig sele... Så nu ska den in i maskinen.
Ni som tvättat era... 40? Inte för mycket centrifug?
Har ni lagt den i tvättpåse eller ett örngott eller nåt?

//A
Användarens profilbild
Av jazoo
#7264577
På tvättrådet står det väl 30 grader?

Jag tvättade min i 40 grader vanlig tvätt och det funkade bra, men det var en smart idé att lägga in den i ett örngott eller något först. Lite urtvättad blev den ju förstås, men det tror jag är oundvikligt. Eller?
Av Lillblomma
#7265148
Hm. Tvättråd? ;)
Den ligger i källaren och jag kollade inte ens efter tvättråd innan jag langade den nerför trappen. Hoppades att den skulle komma upp igen ren o fin...
Ja, jag har ju dessutom en svart, så den bleks kanske lite extra? Får vänta lite då för jag tror kulörtvättmedlet tog slut. Mycket svettiga skidkläder har tvättats idag.
Tänkte att det var lite snällare mot spännen och så om man la den i en påse... Så de inte slås sönder? Eller alla remmar trasslar ihop sig så förskräckligt... Men det är kanske lite onödigt.

SMSar maken: Köp kulörtvättmedel!

Tack,
//A

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?