Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#7120915
Allt har funkat bra med insatsen till för ett par-tre veckor sen. tösen protesterar högljut att hon inte tycker om det.
Igår behövde jag fria händer ett tag och testade att sätta ner henne i den vanliga positionen. Hon är liten med sina knappt 60cm och strax under 6kg, men det gick när jag satte henne i navelhöjd så hon hamnar på min minsta bredd. Hon får inte knävecken utanför selen utan dom stöds på midjebältet. Hon är rätt så stadig i nacken och trivdes till synes bra med tanke på att hon inom 5 minuter hade borrat ner näsan u brösten och somnat.

I instruktionerna säger dom att man ska använda insatsen till 4 månader samt 7kg.

Vågar jag ha henne sittandes även fast hon inte får knävecken utanför o inte uppfyller viktkraven? :hmm:
#7120940
Eld77 skrev:Ja, trivs hon bra som hon sitter ska det inte vara några problem. De brukar vara rätt bra på att tala om när det blir obekvämt. ;)
ja hon är ju duktig på det med tanke på att hon vgrar sitta på sniskan sojm dom gör med skyddet :shock: :lol:
#7355155
Jag har haft Ergon sedan vår son var ca två mån, utan babyinsats. Provade den i en affär, där de sade att så längre de är rätt stadiga i nacken (vilket han var) är det inga problem att använda den utan babyinsatsen. Vi sätter honom dock i grodposition i Ergon (fortfarande, han är ca 3.5 mån nu), då benen är för korta för att ha utanför.
Han älskar den! :)
#7355157
ariesse skrev:Jag har haft Ergon sedan vår son var ca två mån, utan babyinsats. Provade den i en affär, där de sade att så längre de är rätt stadiga i nacken (vilket han var) är det inga problem att använda den utan babyinsatsen. Vi sätter honom dock i grodposition i Ergon (fortfarande, han är ca 3.5 mån nu), då benen är för korta för att ha utanför.
Han älskar den! :)
Så bar jag M en hel del hennes första månader.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?