Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Millas
#7091831
Hej!!

Tycker det är så tråkigt att min son inte vill bli buren i vävda sjalar för varmt och för trångt tror jag han tycker det är?!
Det gick bra i Sinon vi hade. Där somnade han till och med.

Min fundering nu är vilket sels vi ska satsa på, kan inte ett dugg om selen!!!

Jag är 175cm lång och väger 120kg, min sambo är 195cm lång och väger ca 135kg. Vilket eller vilka selen rekommenderar ni?!! Tacksam för råd och tips!!

Mvh Milla
Av sjaltokan
#7091854
Jag är lika lång som dig men inte riktigt lika stor, dock XL och jag tycker Angelpack är den sele som passar mig bäst. Vet inte om det är några sjalbarnare i närheten som har selar så du skulle kunna prova??
#7096012
manducan funkade bra för mig även när jag vägde som mest. Jag är kort men bred ;) Lite mindre kilon än dig men kooort, så det blir nog samma BMI ungefär.
Ergo Sport har jag gluttat på (på nätet) men inte provat.
#7096033
Lydia skrev:manducan funkade bra för mig även när jag vägde som mest. Jag är kort men bred ;) Lite mindre kilon än dig men kooort, så det blir nog samma BMI ungefär.
Ergo Sport har jag gluttat på (på nätet) men inte provat.

Ok, vad bra!! Tusen tack.. Har köpte en manduca i brunt toksnygg... Får den nästa veck.. Då behöver jag inte vara orolig att jag/vi inte kan ha den!! :P

Mvh Milla
#7096217
Millas skrev:
Lydia skrev:manducan funkade bra för mig även när jag vägde som mest. Jag är kort men bred ;) Lite mindre kilon än dig men kooort, så det blir nog samma BMI ungefär.
Ergo Sport har jag gluttat på (på nätet) men inte provat.

Ok, vad bra!! Tusen tack.. Har köpte en manduca i brunt toksnygg... Får den nästa veck.. Då behöver jag inte vara orolig att jag/vi inte kan ha den!! :P

Mvh Milla
Håller tummarna för att den sitter toppen :) min man är 182 cm och vägde på semestern ca 100-105 kg, och den satt perfekt på honom, fanns en hel del längd kvar på remmarna

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?