Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad tycker ni om ECO-Wrap? (skala 1-5, där 5 = högst)

1
Inga röster
0%
2
Inga röster
0%
3
Inga röster
0%
4
1
14%
5
6
86%
Användarens profilbild
Av Vida
#1078531
ECO-wrap är en smal vävd sjal i 100% ekologisk bomull. Vävd i korskypert. Den är 50 cm bred och med avsmalnande ändar. Finns i två längder 4.8 m och 5.6 meter. Säljs av BABYDESIGN www.babydesign.se
Bild
Användarens profilbild
Av a-k
#1082875
Jag tycker den ser fin ut och det e ju roligt att den är ekologisk. Men har aldrig sett den IRL.
Användarens profilbild
Av zingo
#1082928
Jag tycker den kändes mjuk å skön å bra på alla sätt å vis !
Ekologisk ger ju extra plus.
Av Siri
#1153142
Jag har köpt en eco-wrap som jag nu använt i några dagar och jag måste säga att jag är mycket nöjd.

Sjalen är smalare än många andra, 50 cm bred och det fungerar utmärkt.

Intruktionerna som medföljer är toppen, dels instruktioner på knytningarna (färgbilder i helfigur på minsta moment) men också hur man ammar i sjalen. Bra för en nybörjare som jag, detta är min första vävda sjal.

Tyget känns hårt när man först packar upp den men precis som det står om sjalen så blir den mjuk efter några tvättar. Men jag tyckte det blev bra efter en tvätt.Givetvis fungerar det ändå från början, men den är som sagt hård.

Stort plus förstås att den är ekologisk. Och jag hade inte velat ha något annat eftersom min lillkille gillar att sitta och suga på sjalkanterna innan han somnar.
Användarens profilbild
Av Scharlott
#1167018
Jag gillar ju ekologiska bärsjalar och Babydesign Eco-wrap är en av favoriterna 8) Fast jag får väl ses som partisk :wink: Hur som helst, eco-wrapen är smal och smidig att knyta, stilren i snygga färger. Instämmer att det är mycket bra instrúktioner som även tar upp amning i bärsjal (vilket saknas i många instruktioner).
Av corona
#1170181
Mjuk, skön, snygg och ekologisk.
Dessutom inte lika bred som andra sjalar; mkt bra!
Användarens profilbild
Av Lindiwe
#1602838
Den fick en femma av mig!
Den är ekologisk, smalare än andra sjalar och det blir därför inte lika klumpigt (särskilt knuten blir liten och fin). Den är också stilren och fin och den avlastar minst lika bra som Easy Care. Jag bar 11,5 kilos dotter i den i fyra timmar igår och kände inte av vikten alls, fastän jag bar henne fram.
Användarens profilbild
Av nevin
#1640582
Den får en 5:a av mig, köpte min bruna förra vintern och denär helt underbar! Skön att bära i, lättknuten, snygg och dessutom ekologisk! Det kan ju inte bli bättre!
Av Siri
#1737580
Gjorde ett inlägg om den här sjalen i feb efter att jag hade köpt den. Har använt den mycket, någon/några timmar varje dag i princip och jag är så nöjd!

Instämmer med alla era lovord!

Den får givetvis en 5:a även denna gång!
Av sk76
#8898138
Hej!
Jag har en naturvit som jag köpte efter min elastiska bamu. Helt perfekt stadig, lättknuten och smal inte så mycket tyg att hålla reda på!

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?