Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilket betyg får Girasol av dig? Motivera gärna!

1 (sämst)
Inga röster
0%
2
Inga röster
0%
2
Inga röster
0%
4
4
67%
5 (bäst)
2
33%
Av Smultronbarn
#1050206
Hej på er!
Ska köpa en begagnad röd Girasol som är 4,8 m. Någon som har någon erfarenhet av den sjalen? Bra, dåligt? Borde man ha en längre sjal när man ändå köper en, eller räcker 4,8 meter?
Något annat märke som är att föredra istället?
:?: :? :)
Användarens profilbild
Av Sanfora
#1050236
Smultronbarn skrev:Hej på er!
Ska köpa en begagnad röd Girasol som är 4,8 m. Någon som har någon erfarenhet av den sjalen? Bra, dåligt? Borde man ha en längre sjal när man ändå köper en, eller räcker 4,8 meter?
Något annat märke som är att föredra istället?
:?: :? :)
Min Girasol är underbart mjuk och fin, jag gillar den! Om längden räcker beror helt på hur lång/stor du är - men en 4.8 är väl en längd som är passande någon som är mellan storlek 38-44, typ (?)
Kvalitétsmässig så tycker jag att Girasol, Didymos och Easy care håller samma klass, väljer man en som man tycker är snygg så gör man ett bra val. Jag röstade 4a.

Du kanske vill köpa en turkos Girasol också, när du ändå har spenderbyxorna på..? :lol:

http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=78992
Av Smultronbarn
#1077498
Sanfora skrev: Kvalitétsmässig så tycker jag att Girasol, Didymos och Easy care håller samma klass, väljer man en som man tycker är snygg så gör man ett bra val. Jag röstade 4a.

Du kanske vill köpa en turkos Girasol också, när du ändå har spenderbyxorna på..? :lol:
Kollade på din annons! Fin sjal även om turkos inte är just min färg! :D Hoppas du hittar en köpare. Kostar den 500 pix förresten? Kanske borde tipsa min granne.

Bra med jämföringen på de andra märkena. Jag har ju bara testat min Girasol, så vet inte så mycket om andra långsjalar.
Användarens profilbild
Av Sanfora
#1078076
Smultronbarn skrev:
Sanfora skrev: Kvalitétsmässig så tycker jag att Girasol, Didymos och Easy care håller samma klass, väljer man en som man tycker är snygg så gör man ett bra val. Jag röstade 4a.

Du kanske vill köpa en turkos Girasol också, när du ändå har spenderbyxorna på..? :lol:
Kollade på din annons! Fin sjal även om turkos inte är just min färg! :D Hoppas du hittar en köpare. Kostar den 500 pix förresten? Kanske borde tipsa min granne.
Hade tänkt mig 600 för den, inklusive frakt, den är inte mycket använd, men jag är inte helt omöjlig :lol:
Av Smultronbarn
#1309309
Min Girasol är mycket mjuk och skön! Jag har en röd som nästan känns lite flanellaktig. (Men det kanske finns olika Girasol-sjalar??? :mitvit: )

Rekomenderas varmt av mig dock! Hyfsat lätt att knyta tycker jag. Har inte knutit så många andra långsjalar men tycker att denna funkar bra.

Hoppas du hittar nån i din färg som du blir nöjd med! :D
Berätta gärna hur det går.
Av anna m
#1309313
Har missat att rösta :shock: älskar mina girasoler och har lånat ut min turkosa just nu till en sjuveckorsbebis :love:
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?