Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad tycker ni om denna? (skala 1-5, där 5 = högst)

1
Inga röster
0%
2
9
6%
3
18
12%
4
52
34%
5
72
48%
Användarens profilbild
Av Helena
#19931
Luzern 4,6

Bild
Användarens profilbild
Av HelenaW
#20011
Lite bilder är ju aldrig fel när man är i valet och kvalet...

Luzern 4,6 m:

Bild

Dehli 4,6 m:

Bild
Användarens profilbild
Av April
#21176
+
Bra pris.
Fina färger!

-
Tjockt tyg.
Klumpig.
Stor knut.
Inte så många sjallängder.

Kram
Senast redigerad av April den lör sep 10, 2005 19:24, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Tabby
#21182
Osakan är grymt snygg :-) Men jag har en Salzburg som har en underbar ljusblå färg med marinblåa ränder

Älskar att det finns så många fina färger av Hoppisen. Sjalen är go och mjuk och avlastar bra.

Litet minus att den inte finns i fler längder typ 4.1 m

Priset är ett stort plus :-)

Har ännu inte jämfört den med andra diagonalvävda sjalar.

Bild
Användarens profilbild
Av Pyron
#26591
Jag ger den en femma.

Tycker att den är jätteskön och fin och lätt att använda.

Få se hur det går när min tjej är stor nog att vara på ryggen.
Men det går nog kanon det oxå.
Användarens profilbild
Av Alven
#26606
Jag ger den en fyra. Den avlastar jättebra, men när jag jämför med storken, som fick en femma av mig, tyvker jag att den glider sämre när man knyter och att knuten blir väldigt stor.

Ett stort plus är dock priset och alla snygga färger. Det är nog bara didyn som slår det urvalet... och så är ju det faktum att den inte glider ett plus när det gäller ryggsäcksknytningar etc. Det är dock lite svårt att bre ut tyget när man knyter omslutet på ryggen.

Jag har en Osaka, samma som på Aprils bild :)
Bild
Användarens profilbild
Av maimiti
#28304
Jag tycker den är jättebra, men jag har ingen annan vävd sjal så jag har inte så mycket att jämföra med. Hade gärna sett att den gled en anings bättre, men inte mycket, och ändarna hade kunnat vara lite mer avsmalnande... men det kanske inte är så vanligt på de vävda sjalarna?

2006-01-09: Får uppgradera uppgifterna här också nu när jag provat lite mer...

Jag tycker fortfarande att Hoppisen är en prisvärd sjal, men inte alls så bra som Storken. Knuten blir lite stor och den är lite sträv, men annars helt ok. Strävheten tycks ju iofs variera från sjal till sjal. Många färger är ju ett plus, fast det hade varit kul med andra mönster än bara randigt i olika former... nu finns det ju lite enfärgade också.

Bild
Hoppediz Luzern
Senast redigerad av maimiti den mån jan 09, 2006 16:23, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av doddit
#28567
Jag har aldrig provat nån annan sjal, men jag tycker hoppisen är helt underbar att bära i. Sen finns det så många fina färger att välja på och den är billig.

Så här ser vi ut i osaka

Bild
Användarens profilbild
Av mojsan
#28889
...som sagt hoppiz skarpt. Fick igår min andra, en Dublin. Den är lite stel fortfarande efter en tvätt, men mjuknar nog, det gjorde ju Tunisen!!!



Bild

Bild
Användarens profilbild
Av April
#28910
Vilka fina bilder Doddit och Mojsan :-D

Kram
Användarens profilbild
Av Tabby
#28922
Håller med April. Jättefina.
Användarens profilbild
Av mojsan
#28928
, tack, trots sambo som inte fattar vad jag menar när jag vill att han ska fota SJALEN!!! Hugga av i nederkanst sådär *grmpf* :roll:
Av Petra
#30981
En femma av mig. Borde varit en fyra för man vill ha fler. :wink: En färg räcker inte. Jag har en nairobi och är helnöjd. Känner mig så fin när jag har den. Sedan älskar Josefin att pilla på tyget en liten snuttefilt på 4,6 meter är ju inte fel.
Användarens profilbild
Av Ally
#31588
Vilka härliga turkosa färger Mojsan! Ville oxå ha den från första början. :D
Användarens profilbild
Av mojsan
#31662
..jag vet, färgen är jättefin! Dock blir jag tvungen att returnera den, när jag blivit lite friskare.

Jag har själv börjat beställa organ[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?