Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad tycker ni om denna? (skala 1-5, där 5 = högst)

1
Inga röster
0%
2
9
6%
3
18
12%
4
52
34%
5
72
48%
Användarens profilbild
Av Zalli
#1349925
Hur snygg som helst. De flesta färger är helt underbara. Jag köpte en Lille som såg helt fantastisk ut på bild - MEN - När jag fick den på mig kändes det som att jag hade virat in mig i en stor diskhandduk. Färgerna gjorde ju att det påminde ännu mer om en diskhandduk. Så nja. Jag gav den en vecka men jag blev aldrig kär. Det var helt för mycket tyg och det kändes inte ett dugg mysigt. Men visst, färgerna är ju snygga och timbuktun är ju att dö för. Hoppas att den kommer i "light" för då ger jag hoppen en ny chans. Tills dess - en tvåa.
Användarens profilbild
Av Netta
#1605268
Bild

Den är underbar! Lätt att knyta, få till. Barnet sitter bra och axlar och rygg mår prima. Vill ha fler!

Bild

Och så sover han så bra i den!
Användarens profilbild
Av Alven
#1605924
Alven skrev:Jag ger den en fyra. Den avlastar jättebra, men när jag jämför med storken, som fick en femma av mig, tyvker jag att den glider sämre när man knyter och att knuten blir väldigt stor.

Ett stort plus är dock priset och alla snygga färger. Det är nog bara didyn som slår det urvalet... och så är ju det faktum att den inte glider ett plus när det gäller ryggsäcksknytningar etc. Det är dock lite svårt att bre ut tyget när man knyter omslutet på ryggen.

Jag har en Osaka, samma som på Aprils bild :)
Bild
Nu har jag en ny favoritsjal, och det är hoppediz santiago. Det är dock den tredje jag haft, och den första jag har gillat! Det verkar som att de nya maskinvävda sjalarna är betydligt bättre än de handvävda som vi röstade på i början. En helt annan sjal! Slår knappast ens didymosen faktiskt... Numer en klar femma med andra ord.

Extratunna gillar jag dock inte alls... för tunn och skär in både här och där om man är lite soft in the middle som jag.
Av Jinxan
#7426478
Den fick en 2'a av mig. (blev lite väl lågt, en trea hade nog varit bättre)
Min är jättefin, men på tok för tjock.
Jag har en med storkmärket
Av astekl07
#8531811
Jag börjar verkligen tycka mer och mer om min Hoppe ju längre jag har haft den. Rekommenderar en omgång med strykjärnet trots att den är tumlad, gör stor skillnad. Avlastar bra, lättknuten med de olikfärgade kanterna och glider lagom mycket. Lite varm på sommaren, men perfekt när det är lite svalare. Jag har faktiskt använt fickan ibland också, perfekt till att ha en liten kräklapp i.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?