Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad tycker ni om denna? (skala 1-5, där 5 = högst)

1
Inga röster
0%
2
1
1%
3
5
4%
4
33
29%
5
76
66%
Användarens profilbild
Av Kusmi
#46326
En 5 från mig med, gillar sjalen skarpt. Den är snygg, mjuk och avlastar jättebra. Nu är det ju den ända diagonalvävda sjal som jag har ägt så jag kan ju bara jämföra med korttidsbärning i de andra.
Användarens profilbild
Av naimiez
#47154
Klar 5:a :-D Underbar, mjuk sjal som är lätt att knyta....avlastar väldigt bra!
Användarens profilbild
Av Tabby
#47159
Av de sjalar jag testat så tycker jag bäst om Storken. Go, följsam och avlastar bäst.
Användarens profilbild
Av Hella
#48192
jag röstar också nu. En femma åt storken.
Nu sitter jag och funderar på om jag ska ge didyn också en femma, egentligen är den ju värd det, men enligt mitt tycke så är storken ändå ett strå vassare. I alla fall den färgen jag har (Inka) är helt fantastisk i kvalitet och struktur tycker jag, men kanske varierar känslan mellan olika storkar också?
Användarens profilbild
Av mallinpallin
#51213
Nu har jag testat stork ett tag och nu har jag även kunnat jämföra med annan vävd sjal.

Jag tycker att den är mjuk och mysig (leo marin) men också varm och lite otymplig.
4:a från mig
Användarens profilbild
Av vanja77
#51681
Weeeee! Min Inka var verkligen allt jag önskar mig och lite till jag formligen ÄLSKAR den..... *ler lyckligt*
Tunn, skön att bära i... ja kanon helt enkelt
Användarens profilbild
Av Ester
#51893
visst är inkan fin!.....den får också en 5:a av mig....4,1 meter perfekta längden

och ändå inte så väldigt dyr med tanke på kvaliten man får jämfört med de lite billigare sjalarna
Användarens profilbild
Av Nova
#56094
Vilken sjal! :D
Man känner direkt att det är kvalitet på det materialet!

Avlastar jättebra!
Lätt att knyta bra med.

Skulle varit roligt om den fanns ännu fler färger och
mönster att välja bland!

Jag har en enfärgad (Leo Türkis) och var lite orolig över att den skulle vara tjock
och otymplig eftersom jag hört att de enfärgade kunde vara det.
Nu när jag har den kan jag bara säga att så inte var fallet.

Bild

Ok, bilden är lite konstigt tagen, men det syns ändå vilket fint
mönster det är i väven! Den är inte bara enfärgad...



Sammanfattningsvis:
Jag är jättenöjd med sjalen!
Den får en 5:a av mig!
Av Lisen
#57189
som avlastar helt suveränt!
Hade den inte varit så varm hade den fått en 5:a men nu blev det en 4:a.
Användarens profilbild
Av Eir
#58977
Det är jättebra med de avsmalnande ändarna och sjalen avlastar bra. Tyvärr finns den i få färger... Tycker inte det är någon jättestor skillnad mellan de Didysar jag haft och Storken. Prisvärd. Färgval är nog viktigast....
Av Lisen
#59902
Helt suverän avlastning!
Tycker dock att den blir lite varm men som höst/vinter sjal är den alldeles utmärkt.
En 5:a
Användarens profilbild
Av Bina
#60730
Bild

Bild

Hade lite svårt att få till sjalen efter tvätt, tyckte inte den var lika lättknuten som annat märke... så den fick ge sig iväg till förmån för annan sjal.

Ger sjalen en fyra för att:
+ den är snygg som attans
- var svårknuten efter tvätt
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
#64972
Jag älskade min stork ulli, den var jätteskön, lätt att knyta, jättevackra fäger. Den får en femma av mig!
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
#75463
Har en Inka 4.6m. Suverän avlastning, skön att knyta med. Lite lång bara för tibetan, höft-X, känguru mfl. Men det avhjälps lätt genom att köpa en kortare också :lol:
Användarens profilbild
Av marlene
#83588
Har just bytt bort min Inka 5,2 meter mest för att den var lite lång och jag ville prova en easycare som jag bytte mot. Risken är nog stor att det blir en ny stork till nästa barn och då förmodligen en inka för den är helt underbar och vore jag rik hade jag aldrig bytt bort den :lol:
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?