Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad tycker ni om denna? (skala 1-5, där 5 = högst)

1
Inga röster
0%
2
1
1%
3
5
4%
4
33
29%
5
76
66%
#7064506
Jag har en Leo och den är supermysig, mjuk och go och avlastar bra. Kanske den blir för varm till sommaren, men nu under hösten och vintern är den perfekt (och mina hoppar - en tunn och en tjock - ligger bara oanvända).
#7391653
Jag ger en fyra, en stark sådan. Betyget drogs ner pga att jag köpte den ny (?) vilket visade sig innebära en stelare sjal. Den blev dock mjukare efter ett tags tvättande o manglande o knytande. Den är även rätt så varm vilket kan vara jobbigt!
Har en naturfärgad Leo som är vilsam för ögonen.
Användarens profilbild
Av carro83
#7418872
Tycker den är hyffsat sval och skön! Förra ägaren färgade den turkos och den är riktigt vacker! Lätt att knyta även om det tar några gånger innan det blir perfekt men så är det ju med alla sjalar!=) Skönt att knyta både fram och på ryggen!=) Har bara ägt den i drygt en månad men den är en favorit och det mycke pga färgen!=) Femma får den!
:tumup: :heart:
Användarens profilbild
Av sanna73
#7419551
Här blir det en 4:a.

Har ägt några olika och de har känslan har skiftat ganska mycket, från underbart mjuk och gosig till stel och tråkig.
Får man tag i en ingosad eller orkar gosa in en själv har man en sjal som avlastar härligt och som är vacker att se på :tumup:
Dock kan jag inte förstå varför de inte kan ha en mittmarkering :x
Av Ismön
#9281860
Ger storken en 4a.

Den avlastar väldigt bra och min onda rygg kände sig
nästan bättre vid bärande.
Har däremot lite svårt att dra till tyget ordentligt men
det gör inget för den är otroligt stadig ändå.
Att varken jag eller mannen får till tyget ordentligt har säkert
bara med bristande erfarenhet att göra (vi är newbies).
Vi har en röd stork (leo).
#9281862
Jag tycker också Storken avlastar bra. Dock är den svårknuten och lite stel. Men det är min favorit när jag är ute och går långa sträckor. Knyter på mage än så länge, får se hur den känns till ryggknytningar. Har en 5,2a.

Får en 4a från mig.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?