Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad tycker ni om denna? (skala 1-5, där 5 = högst)

1
Inga röster
0%
2
Inga röster
0%
3
3
8%
4
11
31%
5
22
61%
Användarens profilbild
Av VeganLove
#8404024
Acs, får en 5ár, underbar sjal, som avlaster bra och kan klare lange promenader. och jätte snygg er den!
Användarens profilbild
Av VeganLove
#8404030
:D :) :vågen: Eija Luna född d. 22 december, 2500 gram 47 cm :loving:
brasiliansoul22 skrev:Acs, får en 5ár, underbar sjal, som avlaster bra och kan klare lange promenader. och jätte snygg er den!
Användarens profilbild
Av Majaå
#8452516
En femma!
Gosig redan som ny, mjuk o lättknuten, relativt billig, avlastar bra och är ändå väldigt tunn och sval (bara min bali breeze är svalare och den avlastar inte hälften så bra som ACS). Och min Lollipop är sååå snygg (mycket snyggare i verkligheten)!! Det enda minuset är att jag tycker att de snedskurna ändarna är lite väl långa, vill gärna knyta på fullbredd (eller nästan i alla fall).
Användarens profilbild
Av SCSI
#8575541
Efter att ha hunnit pröva en del olika sjalar måste jag nog konstatera att ACS, som var den första vävda jag ägde, hör till de bättre! Tunn, sval och ändå stadig. Jag köpte en naturvit och färgade den orange. Nu har jag precis bytt den mot en lollipop - som var den sjal jag suktade efter till att börja med, men den fanns inte i butiken där jag hittade billiga ACS... Det är ingen sjal jag kommer göra mig av med i första laget känner jag just nu. :heart:

Hade kunnat tänka mig den lite smalare, men det funkar.

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?