Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad tycker ni om denna? (skala 1-5, där 5 = högst)

1
Inga röster
0%
2
Inga röster
0%
3
3
8%
4
11
31%
5
22
61%
Användarens profilbild
Av Nova
#361893
Bild

Vad tycker du om denna? Motivera gärna ditt svar,
så att vi andra vet om den är värd att köpas.
Användarens profilbild
Av mirko
#362008
får en 5:a av mig för att den är gosig redan från början , den är verkligen svalare än andra vävda, och är mkt bra att bära i, enda nackdelen kan ju vara att det inte finns mittmarkering och att utbudet av färger kunde verkligen vara bättre! (jag har tom 2 st)
Av Edithselma
#375228
Får en solklar 5:a av mig. Tunn och smidig men avlastar samtidigt väldigt bra. Knuten blir pytteliten pga de snedskurna ändarna, som f ö är 70 cm långa :) Färgen Lollipop är heeelt underbar! Skulle gärna se en enfärgad mörk variant också.
Användarens profilbild
Av Stream
#375238
Edithselma skrev:Skulle gärna se en enfärgad mörk variant också.
Den finns väl i mörkblått? Jag ger den en 4:a, men bara för att jag inte har burit med någon annan långsjal än, så jag har inget att jämföra med (annars kanske den skulle få en 5:a). Tunn, smidig, mysig, billig.. :)
Användarens profilbild
Av Bettan
#383672
Den får en 4a av mig. Den är mjuk och skön, avlastar bra, men ibland känns den något halkig när jag knyter på ryggen. Sen tycker jag att ändarna är lite väl snedskurna. Men en absolut mer än prisvärd sjal!
Användarens profilbild
Av cocine
#481619
Den får en 5a av mig, väldigt mjuk och go är den, superlätt att knyta med och till ett bra pris.
Användarens profilbild
Av Elin G
#481689
Den får en 3:a av mig, enbart för de extremt långa avsmalnande ändarna. Hade den inte haft dem hade den fått en stark 4:a eller kanske rent av en femma. Men visst är den prisvärd och man kan ju lklippa och fålla om ändarna om man vill/orkar.
Användarens profilbild
Av Panakeia
#481699
jag har svåååårt för att sätta femmor, men detta borde kanske varit en. JAg satte fyra iaf, pga de låååånga ändarna, som många andra....de e jättekonstiga!
Men annars ser jag det som den mest prisvärda sjalen, och så lättknyten!
Användarens profilbild
Av Olamanola
#529673
Guud, vilken lätt (viktmässigt) sjal jämfört med mobyn som jag hade tidigare.
Lollipop är sååå himla snygg.
Otroligt lättknuten.
Prisvärd.
Helt klart en 5a!
Jag älskar min Carrysling! :heart:
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
#619096
Underbar sjal! Sval och skön, avlastar bra, lättknuten, prisvärd och jättesnygg! Detta är en Laguna.
Bild

Bild
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
#666919
Nu har jag haft min laguna i ca två månader och burit både min tvååring och min tvåmånaders i den.

Ännu har jag inte fått till en enda misslyckad knytning! Bra resultat varje gång, både med ryggsäck och omslutet kryss. Jag har svårt att tro att det bara är att jag helt plötsligt gjort ett hopp i knytningsteknik, utan jag hävdar att sjalen är suverän!
Användarens profilbild
Av marlene
#666965
min favorit sjal, får helt klart en 5. Mjuk, gosig, tunn, billig och jag gillar dom långa ändarna :D Enda nackdelen är att det inte finns så roliga färger, ingen av färgerna är så där wow.
Av Emmiez
#1094344
denna vill jag ha har bara provat en gång så ja har svårt att rösta 8)
Användarens profilbild
Av Bé Bé
#1164822
hej,

är en novis på sjalar.äger en hoppediz 5.6 och tycker att den blir för varm.har kollat in amazona carry sling och annat men vet inte vilken längd som passar mig..är 1.60 och väger 68 kg :lol: (gick upp 22 kg vid graviditeten)..ojsan..kanske inlägget var OT*sorry* :oops:

tackar för svar.
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
#1165631
Bé Bé skrev:hej,

är en novis på sjalar.äger en hoppediz 5.6 och tycker att den blir för varm.har kollat in amazona carry sling och annat men vet inte vilken längd som passar mig..är 1.60 och väger 68 kg :lol: (gick upp 22 kg vid graviditeten)..ojsan..kanske inlägget var OT*sorry* :oops:

tackar för svar.
Min är perfekt i längd för mig. Den är 4,5 och jag är 165 cm & väger runt 60. Svårt att svara för någon annans behov, men det låter som att 4,5 kan passa dig också.
Är du ute efter en tunn och sval sjal kan jag även rekommendera "gåsen". Älskar min Calin Bleu guaze och tycker den avlastar jättebra. Carryslingen avlastar något bättre och jag älskar den också, men gåsen är liksom i en klass för sig med sin mjukhet och följsamhet.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?