Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad tycker ni om denna? (skala 1-5, där 5 = högst)

1
Inga röster
0%
2
Inga röster
0%
3
3
8%
4
11
31%
5
22
61%
Användarens profilbild
Av Bé Bé
#1166453
mammaeli..funderade på att köpa både gåsen och amazona carry sling :lol: .du beskrev båda sjalarna super bra :wink: tack, tack!! acs har dock tråkiga färger,tycker jag :( .

när jag väl fått min acs så kommer jag också recensera den :lol:
Av Emmiez
#1166531
ja tycker att den e så mjuk o gosig, den är tunn och mjuk men samtidigt avlastar den bra tycker jag, iallafall till min lilla plutt :)
Användarens profilbild
Av norkmedoo
#1166546
en femma får den, för att jag bara vill använda den härliga lollipopen hela tiden :loving:

Bild
Användarens profilbild
Av Bé Bé
#1180418
min man är 1.80 lång och väger 75..kan han också ha 4.5 längden?
Användarens profilbild
Av Helene-Gia
#1348127
Är helt såld på min ACS Laguna. Jämfört med Hoppe är den lätt att knyta och jag känner mig inte instängd över axlarna. Helt perfekt! :rock:
Användarens profilbild
Av Zalli
#1349905
Jag ÄLSKAR min lollipop! Jag har 4,7 men med ändarna är den 5,2. Knyter man innan dem så släpar spetsarna i marken ( om man inte knyter in dem) och knyter man på dem så blir det bökigt och sladdrigt så ärligt talat så blir de nog snart sax och raksöm på mina så att den blir 4,7 som jag beställde den i. Det blir inte för stor knut även om man knyter innan ändarna så det är lugnt. Får en fyra för att den är tunn mysig och snygg. EWn given femma om det inte vore för ändarna (som iofs är lätt åtgärdat)
Av Nefertari
#1418433
Ger amazonas en 4:a. Skulle nog bli en femma om det inte var för att den saknar mittmarkering som jag tycker är jätteirriterande... och att det skulle vara kul om den fanns i fler färger och kanske en ytterligare kortare variant. Jag har sytt på en egen markering på min numera. Sen är bruksanvisningen som följer med inte så himla bra tycker jag. Lite "fattig". Men så har jag ju vant mig vid hoppiz beskrivningar som är outstanding så..Min är i färgen Laguna.

Köpte min när jag insåg att jag inte gillade gåsen. Amazonasen var underbar,
Avlastar perfekt, har aldrig haft ont i ryggen när jag använt den..Mjuk och gosig direkt. Nu bär jag inte riktigt lika mycket längre men min härliga lilltjeja älskar att gosa med sjalen om jag lägger den på soffan eller så....Har burit min tjejja i den när det varit riktigt varmt men det har kännts helt ok ändå.

Rekommenderar den verkligen.
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
#7133676
norkmedoo skrev:en femma får den, för att jag bara vill använda den härliga lollipopen hela tiden :loving:

Bild
Den är verkligen fin.... hmm :mums: trodde inte jag skulle nånsin vilja ha en randig sjal.... Men nu vill jag ha en lång lollipop! Verkligen fin! :love:
Användarens profilbild
Av Plommis
#7318084
Jag måste ju bara hålla med om att lollipopen är hur mumsigt fin som helst! :heart: En sjal att bli glad av!

Dessutom är acs väldigt mjuk och avlastar bra - jag blev faktiskt förvånad över hur "mycket sjal" jag fick för pengarna!
Användarens profilbild
Av Elflin
#7325576
Jag älskar mina! (Har två acs laguna! :oops:) en kortare (TinaW :loving:) och en låååång som jag köpt själv!
Av Maria Segedi
#7329005
Håller med alla andra lovprisningar men får en 4:a pga de för långa sneda ändarna. Blir så fult runt midjan när början på änden hänger ner så man får stoppa in och ha sig. Och mittmarkering, sydde på en för jag behöver det.
Användarens profilbild
Av Elflin
#7330319
Maria Segedi skrev:de för långa sneda ändarna.
Den nya jag köpte har mycket kortare sneda ändar! Det är en ganska markant skillnad faktiskt.
Användarens profilbild
Av marlene
#7748542
Evasleva skrev:Jag har just beställt en ACS Lollipop.
Ska bli så spännande att få hem den!

Jag beställde den från från storbritannien http://www.outdoorgb.com/p/amazonas_carry_slings/
Jag hittade inte lollipop på någon svensk websop och billigare var det också :)
Babyboden (http://www.babyboden.nu) har dom kostar 540 och 490kr där :D

Edit: dom kanske inte har inne lollipop men dom har carrysling
Användarens profilbild
Av Evasleva
#7748579
marlene skrev:
Evasleva skrev:Jag har just beställt en ACS Lollipop.
Ska bli så spännande att få hem den!

Jag beställde den från från storbritannien http://www.outdoorgb.com/p/amazonas_carry_slings/
Jag hittade inte lollipop på någon svensk websop och billigare var det också :)
Babyboden (http://www.babyboden.nu) har dom kostar 540 och 490kr där :D

Edit: dom kanske inte har inne lollipop men dom har carrysling
Det fanns inte i rätt längd och färg där. på annan webshop fanns rätt längd men annan färg och kostade över 700kr. Jag har letet runt mycket! :D

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?