Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad tycker ni om denna? (skala 1-5, där 5 = högst)

1
Inga röster
0%
2
Inga röster
0%
3
2
40%
4
1
20%
5
2
40%
Användarens profilbild
Av Anso
#239322
Vad tycker du om denna? Motivera gärna ditt svar,
så att vi andra vet om den är värd att köpas.

Bild
Senast redigerad av Anso den mån jun 05, 2006 21:06, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av Anso
#239376
Omröstningen gäller Groddys sommarsjal och inte den prototyp som var ute på prov för ett tag sedan. :D
Användarens profilbild
Av Aurian
#254850
Jag har provat sommarsjalen lite snabbt, och gillade den.
Kan dock inte ge min röst eftersom jag bara testade den under en väldigt kort stund och känner att det inte vore rättvist mot sjalen (eller ngn annan) om jag röstade redan efter en provtur...

Det jag spontant kan säga av den lilla stund jag och dottern hade med Groddy Sommar är dock att vi eller JAG gillar "prototyp"-Groddyn (den gröna) bättre (för tillfället min favvo). Men Sommar är sval och skön. Tunn, men ändå avlastande.

Dock skulle jag gärna se den i lite andra färgställningar än dessa väldigt ljusa, "icke släpa i marken på en regnig dag"-vänliga pasteller.
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
#691028
Jag tycker att groddysjalen är super! Dock vet jag inte om jag skulle kalla den för sommarsjal, den är inte direkt tunnare än easyn. Men det avlastar bra och är rätt lätt att få till bra knyt med. Jag gav den en 4:a
Användarens profilbild
Av Sandrisen
#785187
Instämmer att sommarsjal skulle jag nog inte kalla den då den är rätt tjock och varm av sig, men stadig och smidig att använda den är den helt klart. :wink:
Användarens profilbild
Av Beckah82
#785893
Jag lyckades med knytningen direkt, Alvin trivs i den, jag gick idag med den på mig i drygt 3 timmar i sträck och kände inte ett skit i axlarna, den är tjusig, lagomt varm nu...


...en femma :-) men å andra sidan så har jag ju inte mycket att jämföra med hehe :-)
Användarens profilbild
Av zink
#850405
Groddy?!

Sökt på webben på svenska och engelska men inte funnit ngt - mer än träffar hit samt till HyrSjal men där står att de inte har några just nu.

Så det är inget smeknamn för nå't då - eller? Näe, i omröstningarna brukar båda namnen stå i s f.

Vem säljer groddy måntro? Fick ingen träff via webben som sagt. Mysko.
Användarens profilbild
Av Sandrisen
#850418
cinclus skrev:Groddy?!

Sökt på webben på svenska och engelska men inte funnit ngt - mer än träffar hit samt till HyrSjal men där står att de inte har några just nu.

Så det är inget smeknamn för nå't då - eller? Näe, i omröstningarna brukar båda namnen stå i s f.

Vem säljer groddy måntro? Fick ingen träff via webben som sagt. Mysko.
Adressen var förut www.groddy.se men den har tydligen stängts ner såg jag häromdagen.

Jag har just nu en beige groddy till salu under säljes. Där har jag skrivit all information som jag hade kvar från då jag köpte den.
Användarens profilbild
Av zink
#850443
Tack, jag hade just lyckats snoka upp det (din info alltså) och insåg att det nog är history och att groddy-sjalar således är "vintage" nu då...? :-) Men det är engrön jagär på jakt efter i s f.
Användarens profilbild
Av Sandrisen
#850471
cinclus skrev:Tack, jag hade just lyckats snoka upp det (din info alltså) och insåg att det nog är history och att groddy-sjalar således är "vintage" nu då...? :-) Men det är engrön jagär på jakt efter i s f.
Jag tyckte mig se ngn grön under säljes häromdagen, kan dock minnas fel. :roll:

Antingen så är Groddy perioden över eller så har tillverkarna bara missat att betala räkningen. :wink:
Användarens profilbild
Av mexanemma
#1240175
Jag har precis fått prova en ljusblå Groddy Sommar. Tyget var för tjockt för min smak, men det är nog bara för att jag är van vid ännu tunnare långsjalar. Jag har inte använt den tillräckligt mycket för att kunna uttala mig om avlastning m m. Men jag undrar liksom andra - tillverkas inte Groddy mer nu? Det finns väl knappt begagnade att få tag i? Och - vad var nypris på en sån här Groddy "pastellfärgad" när de såldes?

/Emma i Mexiko

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?