Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Flygmusen
#9453361
Jag ligger här i soffan och drömmer om utifall att vi skulle få det där andra barnet om att ha en kortsjal som snabbsjal istället för den ringsjal jag hade och sålde som jag aldrig blev riktigt vän med. Men hur lång ska en kortsjal vara om man ska använda den så?

Några gånger av ren nöd använde jag en vanlig längre sjal man har som halsduk av lite kraftigare tyg just på detta sätt och det funkade mycket bättre än ringsjal men jag vill i så fall ha en "riktig" sjal nästa gång. Ringsjalar är väl ofta kring 2 m, då borde väl den kortsjal jag ska ha inte vara mycket längre än så men lite för att ha bra knytmarginal. Tänker jag rätt?
#9453373
Flygmusen skrev:Jag ligger här i soffan och drömmer om utifall att vi skulle få det där andra barnet om att ha en kortsjal som snabbsjal istället för den ringsjal jag hade och sålde som jag aldrig blev riktigt vän med. Men hur lång ska en kortsjal vara om man ska använda den så?

Några gånger av ren nöd använde jag en vanlig längre sjal man har som halsduk av lite kraftigare tyg just på detta sätt och det funkade mycket bättre än ringsjal men jag vill i så fall ha en "riktig" sjal nästa gång. Ringsjalar är väl ofta kring 2 m, då borde väl den kortsjal jag ska ha inte vara mycket längre än så men lite för att ha bra knytmarginal. Tänker jag rätt?
Jag tror att du tänker rätt. Jag har en sjal som är 3 meter, den brukar jag knyta rebozo med slipknot med, men då får jag ganska långa svansar. 2,5 meter hade räckt.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?