Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sassa78
#9238525
Nån som har och vet hur de är?
Användarens profilbild
Av Ankhiana
#9312624
sassa78 skrev:Nån som har och vet hur de är?
Jag har men du skrev här för evigheter sedan nu så du kanske ha hunnit få dig en egen uppfattning. :wink: Jag har erfarenhet av bomull/bambu varianten.
Av sassa78
#9313268
Hur är den då? Gillar bambu men får för mig att den kan vara lite svajigt....
Användarens profilbild
Av Ankhiana
#9313301
sassa78 skrev:Hur är den då? Gillar bambu men får för mig att den kan vara lite svajigt....
Jag tycker inte sjalen är svajig men det är inte den bäst avlastande sjalen jag har. Viss bomull och linnblandningar ger bättre stöd. Men däremot har tyget ett bra glid så det är lättare att få till en bra knytning. De är ju ursnygga framförallt. Fast när jag säger att den inte avlastar bäst har jag en 2 åring. Har du en 1 åring så avlastar den toppen och så är den inte för varm fastän den är "normaltjock". :) Jag gillar Lennylamb.
Användarens profilbild
Av Kesti
#9313313
Min absolut mest använda sjal har varit lenny lambs bambu/bomull variant. Jag har haft en Paradiso regnbåge och en Tikanga. Snygga, lättknutna, smidiga och svala och bra avlastning framför allt för en så tunn sjal.
Sen har jag en LL med 40%ull också, den skulle man nog kunna bära en häst i - rejäl sjal med mycket god avlastning.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?