Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sassa78
#9224531
Har en hopendiz dublin som är underbar på
Många sätt men lite tjock. Hur är de supertunna hopparna? Är det stor skillnad i sommarvärmen?
Användarens profilbild
Av Sara+
#9227282
Själva sjalen är ju mkt tunnare och svalare, men den är samtidigt väldigt tättvävd så det blåser ju inte direkt igenom eller hur jag ska säga.
Av grodlaret
#9227374
Jag tycker det är stor skillnad. Men kanske inte bara temperaturmässigt. Hur man än gör så är det ju ett extra lager tyg att bära i sjal. Tunn hoppe är mycket mjukare och lättare att hantera och svalare än tjock tycker jag. Är väldigt förtjust i min tunna hoppe.
Av sassa78
#9230883
Vill bara tillägga att en tunn hoppe har flyttat in hos oss:) har bara använt den två gånger men sen verkar toppen:)
Användarens profilbild
Av miljojanne
#9235176
Hej alla ni med Hoppediz.
Hur är avlastningen vid ryggbärande om man jämför vanlig med tunn? Är skillnaden stor märkbar? Och fickan i ena änden, är den användbar eller? Funderar på en tunn hoppe, någon som har någon att sälja (gärna ljusa/beiga toner)?
Av grodlaret
#9235213
Jag använder mest min tunna nu för tiden, men bor du i närheten av Varberg kan du komma och känna på skillnaden.

Ficka är det inte på nån av mina, är väl äldre modeller? :hmm:

Har ingen tunn över men ev en tjock hoppe Caracas, 4,6, om det skulle vara nåt?
Användarens profilbild
Av miljojanne
#9235255
Tack f erbjudandet grodlaret! Jag bor i Stockholm har inte vägarna förbi Varberg
den närmsta tiden i alla fall.
Hur tycker du det är att bära på ryggen med den tunna? Jag bär helst min tvååring på ryggen, hon väger ca 11kg. Sen väntar jag en liten till i ont men den får bäras i trikåsjal första tiden som tvååringen.
Användarens profilbild
Av Sara+
#9235268
Du kan komma och klämma på min miljoanne om du vill.
Den är blå och grå om den skulle falla dig i smaken...Jag har bara burit bebis på ryggen, hon väger ca 9 kg, tycker inte att den avlastar sämre än en tjockare men jag bär mest ryggsäck, och max en sovsväng, kanske en timme.
Av sassa78
#9235899
jag har också svårt att säga skillnaden eftersom det varit en mycket varm sommar och min tjocka hoppe varit alltför tjock... tycker den tunna avlastar bra fast min kille väger bara drygt sex kg och bärs bara på magen än så länge. Dock är den tunna hoppen som det skrivits ovan inte supertunn som min gauze men den är ju vävd på ett annat sätt om jag förstår rätt... i värmen är det varmt att bära hur som helst!
Av sassa78
#9254273
Hoppas de gör fler varianter av tunna hoppen :tumup:
Min dröm är bland annat havanna eller lucern;)
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?