Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Intro
#9161875
Min unge vägrar ha armarna i sjalen nu och jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Det funkar ju bra så länge han är vaken men om han har båda armarna ute får han ju inget vidare stöd till huvudet ifall han skulle somna. (Jag bär alltid på ryggen alltså) Jag sjalar mest när jag är ensam och då kan jag ju inte stoppa in de små nävarna i sjalen heller. Har ni några tips? Bör jag kanske försöka få med armarna i knytningen redan från början och dra åt ordentligt så de stannar inne? Han gillar å andra sidan tummen väldigt mycket och vill gärna ha den i munnen (vi har aldrig använt vantar av den anledningen, han blir tokig). Önskar jag hade superlånga gummiarmar så jag kunde fixa själv, och sätta på mössa och allt sånt också... :lol:
Användarens profilbild
Av Intro
#9184391
Nu är jag med i gruppen! :vågen: Ska kolla knytningen du pratar om, lex!

Elin G, hur menar du nu? Jag kan ju inte få på honom en scarf när han sitter på ryggen? Eller är jag dum nu, amningshjärnan är inte på topp... :roll:
Av lex
#9185152
Vet inte hur de gör, men att saken diskuterats i gruppen oxå, o att flera använder scsrf.. Du får fråga där! Välkommen :vågen:
Användarens profilbild
Av kronärtskocka
#9185225
Intro skrev: Elin G, hur menar du nu? Jag kan ju inte få på honom en scarf när han sitter på ryggen? Eller är jag dum nu, amningshjärnan är inte på topp... :roll:
Nu vet jag inte hur Elin G menade men jag har använt en tunn scarf över dottern när hon har somnat i sjalen under bärvästen. ( Den har bara ett hål för huvudet så när hon somnar kan jag ej dra över ett sjalband.) Istället tog jag min egen scarf och knöt över hennes huvud som stöd och sen fram och knöt över mitt bröst. Snyggt var det inte, men fyllde sin funktion :tumup:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?