Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ketronya
#8982515
...svart/grå sjalar finns det? Var hittar man det isf? Inte för att jag har budget till att köpa någon just nu, men man får väl drömma lite. :wink:
Användarens profilbild
Av Lee-nah
#8982521
Ketronya skrev:...svart/grå sjalar finns det? Var hittar man det isf? Inte för att jag har budget till att köpa någon just nu, men man får väl drömma lite. :wink:
Ellevills svarta Zara är snygg!
Bild

Men ännu snyggare är nästan att köpa en original och färga den mörkgrå. *Sett bild men hittar inte igen*
Av Sofie
#8982573
Didymos Teviot, både snygg och väldigt skön att bära i :tumup:
Av Sofie
#8982576
Bild
Användarens profilbild
Av Ketronya
#8982794
Helsvart blir nog lite trist, speciellt eftersom jag själv alltid är klädd i svart, få kommer sjalen liksom försvinna! Så svart/grå/vit-mönstrat borde bli finast! Färga vågar jag nog inte...

Teviot var fin, men ull, det blir varmt, visst?
Av Sofie
#8982952
Ketronya skrev:Helsvart blir nog lite trist, speciellt eftersom jag själv alltid är klädd i svart, få kommer sjalen liksom försvinna! Så svart/grå/vit-mönstrat borde bli finast! Färga vågar jag nog inte...

Teviot var fin, men ull, det blir varmt, visst?
Tja, ull är bra på värmereglering. Värmer inte när det redan är varmt liksom.
Däremot är den tjock och stadig, så det är inte sjalen för högsommarvärmen kanske. Då föredrar jag tunna tunna som gauze tex.
Användarens profilbild
Av Bebile74
#8983001
natibaby Nepal :loving:
och här är en länk som jag brukar kika på det står relase datum tillverkaren bild på sjalen namn på sjalen färg vad det är för material den är gjord av och vikt ibland pris på sjalarna http://wovenwrapsdatabase.com/ klicka på bilderna för att ta fram information och se bilden i större format.
Användarens profilbild
Av Ketronya
#8983240
Sofie skrev:
Ketronya skrev:Helsvart blir nog lite trist, speciellt eftersom jag själv alltid är klädd i svart, få kommer sjalen liksom försvinna! Så svart/grå/vit-mönstrat borde bli finast! Färga vågar jag nog inte...

Teviot var fin, men ull, det blir varmt, visst?
Tja, ull är bra på värmereglering. Värmer inte när det redan är varmt liksom.
Däremot är den tjock och stadig, så det är inte sjalen för högsommarvärmen kanske. Då föredrar jag tunna tunna som gauze tex.
Det är sant, en gauze har vi och den är bra till sommaren! :)
Användarens profilbild
Av Ketronya
#8983241
Bebile74 skrev:natibaby Nepal :loving:
och här är en länk som jag brukar kika på det står relase datum tillverkaren bild på sjalen namn på sjalen färg vad det är för material den är gjord av och vikt ibland pris på sjalarna http://wovenwrapsdatabase.com/ klicka på bilderna för att ta fram information och se bilden i större format.
Tack! :tumup:
Användarens profilbild
Av Ketronya
#8983262
Den här har jag fastnat lite för, Didymos indio anthracite:

Bild

Kanske man skulle efterlyst i köpforumet, för ny går den nog inte att hitta.
Användarens profilbild
Av Ketronya
#8983283
theos skrev:På wearababy finna girasoler i olika färger, enfärgade. Har sett en svart där bland annat :tumup:
Där fanns ju mycket fint, bl.a. en regnbåge som jag blev väldigt förtjust i. :lol:
Användarens profilbild
Av theos
#8983286
Ketronya skrev:
theos skrev:På wearababy finna girasoler i olika färger, enfärgade. Har sett en svart där bland annat :tumup:
Där fanns ju mycket fint, bl.a. en regnbåge som jag blev väldigt förtjust i. :lol:
Mm det är farligt att gå in där :roll:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?