Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#8859459
Vi har helt snöat in på ryggsjalning. Idag har Twinkle mer eller mindre bott i sjalen, både fram och bak för hon har haft 40 graders feber. Då gäller bara nära med mamma. Men vi har en Ellevill och en Girasol och de är ju supermysiga på alla sätt och vis men de är lite varma nu när värmen kommer. Vi har en gås men jag tycker att den skär in lite för mycket. Hon är nog lite för tung eller så knyter jag den konstigt... :hmm: Men det tror jag inte. Jag knyter ju de andra bra... :hmm:

Så min fråga är, finns det någon annan vävd långsjal som är sval men med lite bättre stabilitet än gåsen? Jag förstår ju att det är att gåsen är mycket tunnare som gör att den blir mer svajjig än en tjockare så man kan väl inte få allt. Men det borde väl finnas ett mellanting till de tjockare vävda och gåsar, eller??
#8859760
Jag har en Wrapsody Bali Breeze och jag tycker att den är mycket bättre än gåsen! Tycker också att gåsen skär in och visserligen tycker jag inte att WBB avlastar riktigt lika bra som Zaran men betydligt bättre än gåsen. Jag är fruktansvärt varm av mig men kunde bära L i WBB förra sommaren iaf, har inte testat nu för vi sjalar inte så mycket längre. Zaran skulle bli alldeles för varm iaf, och min hoppediz-mt börjar också bli för varm.
#8859767
Jag tyckte att WBBen skar in mer än vad gåsarna gör. Men undrar om det kan vara skillnad på skrynkliga och släta? :hmm: Har bara skrynkliga.
#8861453
Jag har också en WBB som är lika tunn som min gås men ngt stadigare (känns det som iaf)
Köpte en afrikansk här på sb som jag trivs ännu mer med, som verkligen har allt.
Fråga namastybutterfly om hon har fler? För det var av henne jag köpte, och den kommer lätt vara en stor favorit i sommar ( eller, faktiskt redan nu så varmt som vi plötsligt fått det, jag höll på att svettas ihjäl i går när sonen själv ville att vi skulle ta hoppen (timbuktu)
#8863114
Alltså... nu älskar jag ju gåsarna.. =) Jag bar Linus längst i den, tills han var 3½... jag tyckte aldrig den skar in. Är du noga med att breda ut den?

Bild
#8863117
Smyfröken skrev:
Bebile74 skrev:Helt klart vatanai dem är tunna men riktigt stadiga. Jag kan bära min tre åring utan det känns för tungt.
Vart hittar man den? :hmm:

http://www.vatanai.cz/webengland/default.htm

Dem har återförsäljare i Norge Danmark jag brukar köpa mina från Love to be natural http://www.lovetobenatural.co.uk/index. ... wraps.html
Hon har fått in dem nya med drakarna http://www.lovetobenatural.co.uk/vatanai-socotra.html en sådan väntar jag.
Jag har en vatanai ailaik som är 4,7 tror jag funderar på att sälja den men väntar på svar från en mamma.
#8863161
Jennelii skrev:Alltså... nu älskar jag ju gåsarna.. =) Jag bar Linus längst i den, tills han var 3½... jag tyckte aldrig den skar in. Är du noga med att breda ut den?

Bild
:hmm: Hm, 3,5 år... Twinkle är ju bara drygt 1,5 år. Jag kanske borde testa lite till för att se om jag kan få till det bättre då.. :hmm:
#8864931
Även jag måste säga att gåsen är outstanding vad gäller avlastning utav de jag provat. Nu väljs den ändå inte här hemma så ofta, pga att jag vill ha mer färg och mönster än vad den erbjuder. Men bekvämast är den absolut!
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?