Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad tycker ni om denna? (skala 1-5, där 5 = högst)

1
2
5%
2
1
3%
3
7
18%
4
14
36%
5
15
38%
Användarens profilbild
Av mari_tres
#1138322
En av mina rebozos är 70 cm bred, den andra skulle jag tippa på att den är samma (jag har den inte här just nu).
Testa att PM:a mexanemma eller maila henne! Hon är ju expert på det här :wink:
Användarens profilbild
Av kjelin01
#1212643
Jag tycker den är okej, den avlastar inte lika bra som tex easycare, el stork, men den är ett hyggligt pris och många fina färger.
Lite polyesterkänsla men lätt att ha med sig och lättknuten tycker jag, bar med mittenmärke också.
Användarens profilbild
Av Be-Linda
#1238564
Jag är nybörjare men är helt såld pårebozons vackra färger och tunna lätta tyg! Jag har visserligen inte hunnit prova någon annan än min hemsydda men vet i ärlighetens hamn inte om jag kommer att skaffa ett annat märke heller. ( Men man vet ju aldrig, jag trodde inte heller att jag någonsin skulle bära i sjal alls...!)
Av Virriga familjen
#1399681
Har två rebozos och de är väldigt olika. En är lite tjockare och väldigt bred och avlastar mycket bra. Den andra är tunn och smal och suverän nu på sommaren. De har otroligt vackra färger och de är verkligen värda sitt pris. Så de får en stark 4 av mig!
Användarens profilbild
Av rithelo
#1500266
Gav den också en 4.
Mjuk och skön. Superfin att titta på. Sval. Lättknuten.
(Litet minus för att den skär in om man inte knyter helt rakt, kanterna blir lite hårda.)
Men helt klart favoriten just nu på sommaren!

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?