Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sofin
#8120733
Ja, som rubriken säger så är den liksom sträv och jättesvår att justera. Är det så den är liksom eller går det att göra något åt det? Har tvättat den som vanligt och hängtorkat.

Vågar man torktumla? Eller ska jag hälla i extra sköljmedel?

Är kanske lite bortskämd med min Didymos Jim för den går allt som en dans med medan jag får kämpa för att få till det med Girasolen.

Tips?
Användarens profilbild
Av sofin
#8120786
thowida skrev:fläta och sitt på den i soffan

sköljmedel :nono:
:D Alltså inget sköljmedel? Har inte haft det hittills i alla fall, tror faktiskt inte ens att det finns en flaska sköljmedel här hemma, hehe.

(Sätter igång och flätar...)
Av sjaltokan
#8121438
sofin skrev:
thowida skrev:fläta och sitt på den i soffan

sköljmedel :nono:
:D Alltså inget sköljmedel? Har inte haft det hittills i alla fall, tror faktiskt inte ens att det finns en flaska sköljmedel här hemma, hehe.

(Sätter igång och flätar...)
Nä sköljmedel är giftigt eller i alla fall inget jag vill att min bebis ska suga i sig. 8)
Användarens profilbild
Av Summer
#8124630
Jag brukar tumla dom besvärliga... Men som vanligt på egen risk :D Man kan ju köra ett kort program, har tex 20min värme på min tumlare.
Av liten06
#8144999
thowida skrev:trist pinetree som bor hos esarina är inte heller sådär gosig som jag upplevt andra girasoler.

torktumla?
vad skumt, undrar vad det beror på :hmm:
Ja, jag ska prova stryka som en besatt först. Hjälper inte det blir det tumlaren!
Användarens profilbild
Av sofin
#8145003
liten06 skrev:Ja, den är verkligen toksträv :(
Inte ens girasolen jag köpte ny har nånsin ens varit i närheten av såhär sträv
Lite konstigt tyckte jag nog att det var men jag har aldrig känt på en Girasol förut så jag trodde nästan att den skulle vara så?! Hade nog stått ut för med lite ansträngningar kanske den blivit mjukare, men den var för kort OCKSÅ.

Kanske är mitt tvättmedel som gjorde sitt också, jag tvättade min Didymos igår och den blev också en aning sträv. Men det tog typ två användningar så var den som sitt gamla vanliga jag igen.

Hoppas du kan få ordning på den! :oops:
Av Clee
#8151892
thowida skrev:
sofin skrev:
thowida skrev:fläta och sitt på den i soffan

sköljmedel :nono:
:D Alltså inget sköljmedel? Har inte haft det hittills i alla fall, tror faktiskt inte ens att det finns en flaska sköljmedel här hemma, hehe.

(Sätter igång och flätar...)
Nä sköljmedel är giftigt eller i alla fall inget jag vill att min bebis ska suga i sig. 8)
Oj? Mitt är märkt med Naturskyddsföreningens falk så jag hade hoppats på att det var ok men menar du att alla sköljmedel är giftiga? :shifty:

Får nog hålla med om flätande men sedan pratade jag och Abunai (hon har en Symphuo) om fördelen med att de är åtminstone lite sträva, gentemot t ex Didymos. Knutarna glider ju inte, så man behöver inte spänna knytningen så ofta (alls).

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?