-  mån jun 20, 2016 19:07

Jag såg en fin sjal begagnat av märket Little Frog. Vet inget om denna denna alls, och undrar om någon här testat den eller vet något om den?

Stolt mamma till Lilleman -06   - som cyklar likt vinden och uppfinner i Lego och Minecraft. Lillvift -14 som gillar sin Ergo bäst och springer och klättrar däremellan.
 - som cyklar likt vinden och uppfinner i Lego och Minecraft. Lillvift -14 som gillar sin Ergo bäst och springer och klättrar däremellan. 
					  					                 - som cyklar likt vinden och uppfinner i Lego och Minecraft. Lillvift -14 som gillar sin Ergo bäst och springer och klättrar däremellan.

går säkert att sälja vidare till en inte allt för stor förlust om ni inte trivs. Men ja, som sagt, jag köper och säljer lite för mycket kanske...
 går säkert att sälja vidare till en inte allt för stor förlust om ni inte trivs. Men ja, som sagt, jag köper och säljer lite för mycket kanske...

Men tror den landade på en bit över 400 kr.
  Men tror den landade på en bit över 400 kr. 

- By Aspasia
 - By Aspasia