Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad tycker ni om denna? (skala 1-5, där 5 = högst)

1
3
60%
2
1
20%
3
Inga röster
0%
4
1
20%
5
Inga röster
0%
Användarens profilbild
Av fridle
#7099093
Har köpt en Bild vilken jag bär min 5-månaders klump i kortare stunder.
Jag har precis upptäckt att jag gillar den jätte mycket. Lätt att få i och ur bebisen, han verkar nöjd och trivas och upptäckte att det går bra att amma med barnet i bärpåsen då jag sitter ner. :tumup: Är inte säker men tror den modellen jag har är lite äldre, på Premaxxs hemsida verkar det finnas modeller där banden är bredare än på min. Vilket verkar bekvämare, skulle önska att den bredde ut sig mer över axeln. Denna är reglerbar i storleken jag har dock svårigheter med att reglera spännet när jag har den på mig. Jag har inget att jämföra med vad gäller andra bärpåsar men med min begränsade bärdonserfarenhet får den en 4:a. Snygg och jätte enkel att använda.
Av Lenaskeå
#7099234
fridle skrev:Har köpt en Bild vilken jag bär min 5-månaders klump i kortare stunder.
Jag har precis upptäckt att jag gillar den jätte mycket. Lätt att få i och ur bebisen, han verkar nöjd och trivas och upptäckte att det går bra att amma med barnet i bärpåsen då jag sitter ner. :tumup: Är inte säker men tror den modellen jag har är lite äldre, på Premaxxs hemsida verkar det finnas modeller där banden är bredare än på min. Vilket verkar bekvämare, skulle önska att den bredde ut sig mer över axeln. Denna är reglerbar i storleken jag har dock svårigheter med att reglera spännet när jag har den på mig. Jag har inget att jämföra med vad gäller andra bärpåsar men med min begränsade bärdonserfarenhet får den en 4:a. Snygg och jätte enkel att använda.
Kul att du blev nöjd!
Användarens profilbild
Av Nova
#7099792
Jag ger den en tvåa.
För ett litet barn på ett par månader är den ganska gosig att sova i,
men för bäraren tycker jag att den är ruskigt obekväm.
Ett tyngre barn än så skulle jag inte ens vilja prova att bära i denna.
Avlastar väldigt illa över axeln.
Användarens profilbild
Av HannaLou
#7295935
Nova skrev:Jag ger den en tvåa.
För ett litet barn på ett par månader är den ganska gosig att sova i,
men för bäraren tycker jag att den är ruskigt obekväm.
Ett tyngre barn än så skulle jag inte ens vilja prova att bära i denna.
Avlastar väldigt illa över axeln.
Är det bättre med ringsjal? Har varit lite peppad på den.
Jag är toksvag i ryggen och axlarna. (ge mig nån månad till som sjalare så är jag nog superstark!)
Användarens profilbild
Av rithelo
#7295936
HannaLou skrev:Är det bättre med ringsjal? Har varit lite peppad på den.
Jag är toksvag i ryggen och axlarna. (ge mig nån månad till som sjalare så är jag nog superstark!)
Ja, med en ringsjal får du bredare avlastningsyta, så har du redan problem med rygg o axlar skulle jag välja en ringsjal.
Men kanske ännu hellre köra med bara sjal eller sele.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?