Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad tycker ni om denna? (skala 1-5, där 5 = högst)

1
1
11%
2
Inga röster
0%
3
5
56%
4
3
33%
5
Inga röster
0%
Användarens profilbild
Av April
#4965
Vad tycker du om denna? Motivera gärna ditt svar,
så att vi andra vet om den är värd att köpas :-D

Kram
Senast redigerad av April den tor dec 29, 2005 19:34, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av Anna
#4971
Jag ger Nova 3+ av 5. Tycker Novan är en bra och enkel ringsjal som är bekväm och lätt att använda. Jag tycker dock den är lite kort för större bärare då det kan bli lite problem att släppa ut sjalen ordentligt. Jag tycker den är så enkel att man egentligen lika gärna kan sy själv och få det lika bra. Jag gillar också personligen då man kan breda ut tyget lite mer på axeln. Men ska man köpa ringsjal och inte är alltför stor är det över lag ett bra köp.

*Säljer sjalar och selar, denna sjal/sele ingår i mitt sortiment*
Senast redigerad av Anna den sön jul 31, 2005 15:43, redigerad totalt 1 gånger.
Av Petra
#5084
Håller med föregående om att den är kort men den duger.
Av Alexandra
#5107
Helt OK sjal.
Min kompis marinblå Nova drar åt sig väldigt mycket damm, dock.
Användarens profilbild
Av AnKa
#5134
Tycker den är helt OK men är inte superförtjust i ringsjalar.
Anna skrev:Jag tycker dock den är lite kort för större bärare då det kan bli lite problem att släppa ut sjalen ordentligt.
Det är altså därför den inte sitter så bra på min sambo :!:
Alexandra skrev:Min kompis marinblå Nova drar åt sig väldigt mycket damm, dock.
Det tycker inte jag, har också marinblå Nova.
Av Alexandra
#5143
AnKa skrev: Det tycker inte jag, har också marinblå Nova.
Vad skumt! Hur har du tvättat din? Kanske har det att göra med om man har sköljmedel eller inte?
Användarens profilbild
Av AnKa
#5152
Alexandra skrev:
AnKa skrev: Det tycker inte jag, har också marinblå Nova.
Vad skumt! Hur har du tvättat din? Kanske har det att göra med om man har sköljmedel eller inte?
Jodå min är tvättad ganska många gånger också. Torktumlar inte och använder inte sköljmedel om det nu påverkar.
Av alp
#6481
har en nova i creme och är mycket nöjd men har ingen annan ringsjal att jämföra med.
jag ville ha en tunn och smidig ringsjal som alltid kan finnas med i skötväskan och det fixar novan. jag bär ganska mycket i novan när vi inte är hemma, typ mer än halva Ikea och på stan i butiker men tycker inte det funkar lika bra hemma men det har nog inte med nova att göra.
färgen är jag särskilt nöjd med, kan kanske tyckas lite tråkigt men jag tycker det passar till allt och ser fräscht ut.
enda problemet jag har (vet inte om det är specifikt för novan) är att tyget ibland "klumpar i hop sig" lite i ringarna men o andra sidan slarvar jag med att vika ut den så där som man säkert ska göra inför varje gång...tycker det är lite svårt att justera så ringarna hamnar precis vid nyckelbenet när han väl sitter i men har lärt mig nu ungefär hur lång jag behöver ha svansen och var jag ska sätta den när jag tar i honom för att det ska bli bra.
tycker den ligger bra över axeln då man kan bre ut tyget.
Av HelenaL
#46716
Tycker att den är liten och bra för att lätt kunna ta med sig. Fördelen och även nackdelen är att den är en aningens kort. Jag har burit i den på flyget och tycker att det fungerar bra just eftersom den är så pass kort ändå.

Lätt att bära i eftersom man kan bre ut tyget ordentligt på axlarna. Både jag och sambon trivs i den.
Användarens profilbild
Av naimiez
#47153
Har en svart men har bytt plastringarna till turkosa aluminiumringar....mycket bättre.....plastringarna kunde glida om jag bar på ryggen (Wilma 11 kg). Annars supernöjd. Bra ficka att ha plånbok etc i.
Användarens profilbild
Av Miamamman
#47324
Den nya varianten har ju ingen ficka. Men å andra sidan blir den lite längre eftersom den inte är hopsydd nedtll, så man kan använda hela längden. Hur man än vänder sig....

Mia (som säljer Nova)
Användarens profilbild
Av AnKa
#179850
Jag har återupptäckt Nova :D

Tidigare så var jag inte sä jätteförtjust i Nova, tyckte att den var lite tunn och sladdrig så min Nova har fått samla en del damm men så kom den fram igen och nu gillar jag den mycket bättre faktiskt.

Att den är tunn tycker jag nu inte är något minus och den ligger mycket bra över axeln (t.o.m. bättre än Ringo, tycker jag).
Jag viker ihop den och knölar in i fickan och så har jag den i handväskan så jag alltid har en sjal med mig.

Fast det skulle ju varit snyggare med aluringar förståss.... :D

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?