Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad tycker ni om denna? (skala 1-5, där 5 = högst)

1
Inga röster
0%
2
5
8%
3
12
20%
4
20
33%
5
23
38%
Användarens profilbild
Av Nova
#71723
+

Bra kvalitet och stadigt tyg.
Perfekt passform över axeln.
Avlastar jättebra.
Stora ringar som gör den lättjusterad.
Snygg design!

-

Priset är för högt!
De mörka färgerna suger åt sig damm.
Fickan känns rätt onödig.
Väskfunktionen likaså.

Men sammanfattningsvis är jag jättenöjd med den
och kan inte ge den annat än betyget 5.
Användarens profilbild
Av solängel
#84562
Efter att ha lånat en Ringo för att kopiera vikningen till dopsjalen blev jag helt såld. Jag höll på att kidnappa Snusibulingens havssäv :oops:

Superskön, snygg, smidig. Enda minuset är väl priset, men det blir ju snart jul :wink:
Av schnappi
#87533
köpte min första ringo igår och stortrivs med den... det är en skogssäv... hade egentligen tänkt en havssäv med den var slut... :lol:
Användarens profilbild
Av mica
#104307
+
Jag gillar min Ringo skarpt. Tyget är stadigt och det känns som att det är bekvämt för barnet att sitta i den. Färgen (Förgätmigej) är snygg. Vikningen passar mina smala axlar perfekt. Den avlastar, men tillåter ändå rörelsefrihet med armen.

-
Priset är ju lite högt, men det känns mindre högt nu när jag är så nöjd. Det finns lite för få ute på beg marknaden tyvär, men jag förstår varför.
Användarens profilbild
Av miapia
#224100
Stadig och bra för att vra en ringsjal tycker jag. Jag är så nöjd med min fjällnejlika! Äntligen funkar ringsjal för mig. Snygg är den också! Betyg: 4 (fast ändå bästa ringsjalen jag prövat!)
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
#354182
Den får en trea. Den är snygg och stadig. Till ett mindre barn skulle jag tycka att den var för hård och omysig. Den är hemskt dyr, om det inte vore för priset skulle den få en fyra.
Användarens profilbild
Av norkmedoo
#354284
har en ringo fjällnejlika som jag är väldigt förtjust i!

tycker det är den bästa ringsjal jag provat!
snygga färger, välsydd, skönt och lätt material,
mycket bra avlastning och lätt att få till och sitta bra!

enda minuset är att den är lite dyr...
men jag låter inte det hindra mig från att sätta en 5:a :tumup:
Användarens profilbild
Av Isanna
#354288
Ringon får en trea av mig. Priset gör sitt, men jag upplevde den som sträv och lite för stum och hård också. Jag sålde min efter ett tag. Vikningen kom jag inte heller riktigt överens med.

Men den är otroligt snygg och hade det inte varit för priset så hade jag kanske gett den en chans till. Men till det priset så vill jag ha en alla tiders ringsjal, och Ringon uppfyllde inte de kraven för min del tyvärr.
Användarens profilbild
Av jazoo
#354576
Jag ger en fyra eftersom jag tycker att sjalen är snygg och håller väldigt bra kvalitet.

* Välsydd, sömmar som håller och fint material. Den håller stilen även efter flera tvättar.

* Vikningen är väldigt skön att bära i, och funkar precis lika bra för vanligt bärande som för "japanskt":

* Fickan med lilla tygöglan är superfiffig!

* Ett minus för att tyget kanske är lite väl stumt, vilket gör att det kan bli lite knöligt i ringarna. Det är också aningen svårare att få till den riktigt bra och tight om jag jämför med min BäraBarn-ringsjal.
Användarens profilbild
Av Snurrfian
#355276
Jag gillar min Ringo för att den är så pass smidig. Den tar inte en massa plats om man inte använder den och den känns sval att använda! I somras var den suverän!
Användarens profilbild
Av sanna73
#455659
Jag ger den en 5:a :tumup:

Funkar superbra att bära sonen i hemma då han oftast inte vill bäras längre stunder utan mer vill bli buren för att "vara med". Också supersmidig att ta med när man behöver bära korta stunder i affär edy.

Skön över axeln. Ligger fast, skär inte in någon stans och glider inte. Stabilt tyg som avlastar bra.

Den kan aldrig ersätta en långsjal, men som kompliment är den absolut min älskling.

Gällande priset så har jag köpt båda mina begagnade och inte betalat mer än 450 kr för någon av dem (båda i stort sett oanvända) så jag tycker priset på dem är suverränt också :wink:
Användarens profilbild
Av sol
#784934
Jag älskar min Ringo. Den är enkel att ta på sig och jag är en höftbärare och det är den perfekt för.

Jag ger den fem poäng. Den är snygg också. Helt klart värd sitt pris.
Användarens profilbild
Av caelajemma
#981923
Jag gillar min Ringo, dock är den för tillfället lite utkonkurrerad av Bärabarnringisen. Gillar att den ligger bra på axeln, är lätt att justera, avlastar bra (för att vara en ringsjal) och att den är så snygg. Nypriset är lite mindre kul, och för pyttesmå barn kan jag tycka att tyget inte är så mjukt och mysigt direkt. En solklar 4:a blir det dock!
Av helst
#1572886
Jag tycker den àr bra,men har heller aldrig testat en annan ringsjal att jàmfòra med. Fargen àr snygg, tyget skòn och den àr relativt bekvàm!
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?