Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad tycker ni om denna? (skala 1-5, där 5 = högst)

1
Inga röster
0%
2
5
8%
3
12
20%
4
20
33%
5
23
38%
Av helst
#1572886
Jag tycker den àr bra,men har heller aldrig testat en annan ringsjal att jàmfòra med. Fargen àr snygg, tyget skòn och den àr relativt bekvàm!
Användarens profilbild
Av rubygirl
#1634173
Ger min Ringo en stark 4:a. Lätt att ha med sig, praktiskt med "fickan" (perfekt för nappen!), enkel att justera. Tyckte dock det var lite knepigt att få till det hela i början med en nyfödd bebis, hade uppskattat lite bättre instruktioner, men övning (och tips från detta forum) ger färdighet och nu tycker jag att det är plättlätt att få ned bebisen.

Enda stora nackdelen är väl snedbelastningen, man orkar ju inte gå långa sträckor med en ringsjal, fast det var något jag var medveten om när jag köpte den och inget som är specifikt för just Ringo. Kan absolut rekommendera den. Snygg är den också, får många komplimanger!
Användarens profilbild
Av Hannah83
#1680189
Jag älskar mina Ringosar. :loving: Den bästa ringsjal jag provat. Min första sjal var en Ringo, det var inte helt lätt i början, men skam den som ger sig! Perfekt snabbsjal, eller bara hemma mysa i. Tyckte i början att den var lite sträv och inte så gosig som jag hade velat, men efter tvätt och mys så är den jättemjuk!

En solklar 5
Användarens profilbild
Av telistant
#7110785
Jag har ju bara haft en ringsjal och det är ringon, har använt den i ett år nu, till och från. Jag får till sjalen så att L sitter riktigt bra, men jag gillar inte hur den sitter över axeln på mej, den trycker på benknölen och går inte att sprida ut över axeln om ringarna ska sitta mellan bröstet och nyckelbenet. Lyfter man armen för mycket (hämtar nåt i överskåpen) glider den av axeln och upp på halsen och är nästan omöjlig att få till bra igen.

Tyget är rätt stumt, den vore nog lite enklare att få till bra med lite mer giv i tyget har jag tänkt några gånger.

Fickan är bra, kvaliteten på tyget är bra, den finns i många fina färger, som inte bleks i tvätten. Trodde nästan att sömmen på axeln skulle spricka i vecket men den håller, så sjalen har bra kvalitet och tar lite plats.

Den fick en trea av mej men gränsar nog till en fyra men når inte riktigt dit.
Användarens profilbild
Av Jolin
#7437522
Den är snygg och fickan är super att kunna vika in sjalen i. Tycker att tyget är lite för hårt och stumt och vikningen passade mig inte, fick ont i axeln. Jag kom aldrig riktigt överens med den och den fick flytta vidare. Tycker att ringarna är lite grova med.
Gillar min Bära Barn ringis bättre.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?