Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Heydee
#9453844
Hej!
Min 4 månaders, ca 5,8 kg och 59 cm lång, ska iväg på längre resa, med ett sjukhusbesök, den första av många, ergo bärselen ska med utomhus men inomhus vill vi ha något mer mysigt, nära, som tröst om det blir jobbigt med undersökningar och stick mm.
Tittade på ringsjalar och tyckte det såg enkelt och smidigt ut att trösta i med amning eller bara vara nära och kunna lätt växla mellan min famn och undersökningar.
Frågan är då vilken?!
Tacksam för hjälp!
Av Naoli
#9453848
Har inte provat så många, men har 2st looma ringo, tycker de är smidiga genom ringarna. Tygetär rätt tät, de kanske är lite hårda när de är nya? Har också en sliten själ från bära barn som är så skön - deras ringsjal är kanske värt att kolla på.
Viktig tycker jag är att den är ganska lätt att dra genom ringarna, samtidigt som det inte halkar igenom.

Ringsjal är smidigt för in och ut, men kan bli tungt om man bär för länge.
Av Snödroppen
#9453861
Jag har en Design by Kattis här hemma med snygg strassdekoration. Det är den enda ringsjal jag har erfarenhet av och jag brukar använda den vid kortare ärenden då det tar för lång tid att ta på något annat. Det är praktiskt med ringsjal tycker jag, då barnet kan justeras på rätt plats under tiden jag går.
Bifogar länk till hemsidan: designbykattis.blogspot.se
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?