Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#8835629
Hej :heart:

Jag är ute efter en ringsjal, jag har kollat runt men behöver sjalvänner som kan lotsa mig, genom att ge sitt eget personliga omdöme av de märken som finns på marknaden.

Skriv gärna den du tycker bäst om och varför resp (om du vill) den du tycker minst om, och varför :tumup: :vågen:

Stort tack / Malin
#8959241
Har ett gäng.

Looma, lite kort. Bär man redan barnet är den jobbig. Gillar den utöver det. Bra ringar och skönt tyg.

Bärabarn, enkel att trä över barn i famnen. Brett tyg gör det enkelt att få stor sittyta och stöd för sovande huvud.

Föräldrar och barn, tror jag det är, tidningsringsjal. Enklast att flytta mellan rygg, höft å mage och justera om. Tyget glider perfekt på ringarna.

Listat dem i favoritordning men de har olika fördelar och nackdelar. Frugan tar hellre bärabarn.

Har också en vattenringsjal men den,är så elastisk och speciell. Används bara då och det är bättre än babyskydd eller bära allt i händerna. Men den blir ju blöt och med det kall. Så det gäller att hålla den någorlunda torr.
#8961144
Det bästa är för tillfällig Girasol Vamp med gaderat axel :tumup:
Det är bara gaderat axel som funkar för mig jag har ägt himla massa ringsjalar med olika sydda axel pertiet och har känt obekväm.
Jag chansade köpte en girasol och tada den satt kanon

Bild


Jag virade runt svansen runt ringarna där är min pojke 6 veckor gammal och en jätte trött mamma :kaffe:
#8961332
Jag har en BäraBarn, looma ringo och en BB sling.

BäraBarn väljs oftast, sen bb-sling och sist looman. Tyvärr kan jag inte motivera varför, utom att det inte har med utseende att göra för looman är snyggast :) BäraBarn är inte veckad på axeln, kanske äf därför :hmm:

Bebile - dum fråga kanske (förlåt!): menar du vadderad?
#8961694
:lol: JAg vet inte om det finns på blått och vit men det är en tävling på gång där man designar och skickar in som förslag som metamorfesis. :wink:
Senast redigerad av Bebile74 den fre sep 07, 2012 15:15, redigerad totalt 1 gånger.
#8961704
p_sarah skrev:Jag har en BäraBarn, looma ringo och en BB sling.

BäraBarn väljs oftast, sen bb-sling och sist looman. Tyvärr kan jag inte motivera varför, utom att det inte har med utseende att göra för looman är snyggast :) BäraBarn är inte veckad på axeln, kanske äf därför :hmm:

Bebile - dum fråga kanske (förlåt!): menar du vadderad?

Det är ingen dum fråga alls jag vet inte om det kallas så på svenska med det heter så på engelska.
Nej inte vaderad utan sytt väldigt enkel det är som på första bilden http://rockyourpower.com/arawak-mums-sh ... d-comfort/


jag fick ditt medelande :tumup: jag har inte hunnit fundera än när jag får en lugn stund ska jag svara :D
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?