Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad tycker ni om denna? (skala 1-5, där 5 = högst)

1
Inga röster
0%
2
Inga röster
0%
3
2
11%
4
7
39%
5
9
50%
Användarens profilbild
Av April
#124834
Vad tycker du om denna? Motivera gärna ditt svar,
så att vi andra vet om den är värd att köpas :-)

Kram
Användarens profilbild
Av Mia
#131144
Stark 4a!
Den är suverränt mjuk och gosig och väldigt fin fleece som håller sig fin länge, trots tvättar!
Det är enkelt att bära med en bärpåse som är lite stretchig, avlastar jätte bra!!
Det som drar ner är att det är lite meckigt att få rätt storlek. Det gäller verkligen att en sån här påse sitter perfekt för att man ska uppleva hur underbar den verkligen är.
Användarens profilbild
Av Eir
#149798
Superhärligt bärredskap. Fleecen på min zebra tycker jag har blivit lite noppigt, men det är kanske ofrånkomligt. Svårt att hitta rätt storlek, men är himla mysig när man hittat rätt. Skär inte in och passar även tyngre barn.
Användarens profilbild
Av Nova
#149977
+ Mjuka och sköna att bära i
+ Snabbt att få barnet på plats


- Bitvis något slarvigt sydda (dåligt fållad)
- Stora i storleken
- Varmt på sommaren? Har inte testat ännu...

Gillar den äldre modellen bättre, den är mindre i storleke och bredare.
Barnet sitter djupare och därmed stadigare.
Fleecen är av bra kvalitet tycker jag.
Användarens profilbild
Av April
#150357
Tycker att den är jättehärlig att bära i. Sitter perfekt (har en S). Skönt tyg! Tror att den kommer att bli skön för en liten nyfödd i sommar, kvällarna är ju i alla fall svala ;-) Tror även att man kan bära på dagen, tyget verkar inte vara så jättevarmt.

Kram
Av Ai
#335249
Jag älskar våran Peekaboo! Den har varit en livräddare många gånger. När jag bestämde mig för att skaffa en sjal så surfade jag runt och läste jättemycket om vad andra tyckte och tänkte och jämförde med mina egna förväntningar och krav på sjal. Peekaboo verkade perfekt. Och jag har inte varit besviken en enda gång!
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
#354181
Den får en femma av mig. Jättemysig, avlastar bra för att vara "enaxelbelastande" Fina färger!
Användarens profilbild
Av schmut
#455539
en 4

+
super-enkel att använda
fungerar bra på vintern
relativt snygg

-
kan bli lite för varm när man bär inomhus
jobbig att bära länge
konstiga storlekar
Av klarabella1969
#1699589
Var har ni köpt denna bärpåse? Jag har surfat runt och hittar den ingenstans? Skulle verkligen behöva en till min son. Är den bra även för stora bebisar?
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?