Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad tycker ni om denna? (skala 1-5, där 5 = högst)

1
Inga röster
0%
2
1
2%
3
4
9%
4
11
25%
5
28
64%
Användarens profilbild
Av SoFaD
#90186
älskar denna sjalen! vår första sjal, så jag kommer nog aldrig göra mig av med den för att jag är kär i den :-)
så mysig och mjuk o go. ångrar att jag inte köpt den tidigare, köptes först när william var 2 månader.
Användarens profilbild
Av MOE
#97657
Jag älskar BaBun! Om vi får fler barn ska jag ha en sån med till BB!
Användarens profilbild
Av Mia
#131141
Ger den en stark 3a.
Den är liite för bred och blir klumpig med sina raka ändar, knuten blir lätt stor.
Och så är den rätt varm.
Men det är en väldigt fin kvalitet och den är mjuk och go och samtidigt en av de stadigare trikåsjalarna.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
#326960
Jag ger faktiskt BaBun en 5:a
Tycker det är en suverän trikåsjal. Tunn, mjuk och stadig. Albert vägde strax över 10 kg när jag köpte den. Används mest hemma som myssjal, men funkar även på en kortare promenad (kring 30 min).
Jag kommer def köpa en BaBu till nästa barn.
Av Pusselbiten
#367214
Min första sjal.. helt perfekt- jag älskar den o de gör sonen me :)

en 5:a helt klart :D
Användarens profilbild
Av sanna73
#471379
Solklar 5:a av mig :heart:

Vi fick låna en Babu av vänner när vi fick Alfred och jag föll som en fura. Mysigare än så här blir det inte. Sjalen är mjuk och ombonad. Det var lätt att få till en bra knytning och det var lätt att lyfta i och ur barnet utan att behöva knyta om sjalen. Många mysiga promenader har det blivit med denna sjal och det är fortfarande våra nr 1 myssjal :loving:

Till nästa barn skall jag skaffa en egen och bära ännu mer hemma också.
Av Jennski
#509880
Den får en 5a av mig och min son! Så mjuk och skön....Vide nästan bodde i den när han var liten. Nu ligger den mest i skåpet och väntar på nästa lilla bebis. :) Men igår blev jag nostalgisk och vill prova den, så vi gick till affären ( kort väg ) och då tyckte jag att den avlastade bra. Även om pojken väger 12kg. Men som sagt, en längre bit skulle jag kanske inte gå med en babybundler och en stor pojke.
När han var liten så promenerade vi flera timmar och jag hade aldrig ont i ryggen. :D
Av Skogstokig
#515772
den får en 5:a. mjuk, stadig och bra på alla sätt och vis. lilla bus väger nu närmare 8 kg och jag tycker att den fortfarande avlastar bra även om jag oftare bär i vävd sjal nu. toppensjal! vår är naturfärgad och det är dessutom utomordentligt bra när man har ett kräkigt kryp (kamoflage :) )
Användarens profilbild
Av Monique29
#603081
3:a från mig.
Var så varm.
Användarens profilbild
Av sagogrynet
#616903
Får högsta betyg av mig. Jag älskar vår babu! :tumsup:
Den är mjuk och gosig. Och den är stadig och avlastar bra även när barnet väger lite mer.
Tycker inte att den är varm.
Jag bär fortfarande min flicka som väger 10,5 kg i den och det är jättemysigt.
Nu knyter jag tajt för att den ska avlasta bra.

Rekommenderas varmt!

Lite dunkel bild, men lägger in den ändå...
Bild
Användarens profilbild
Av Jason
#616908
Tycker också denna sjal är underbar. Mjuk och stadig i tyget. Och väldigt skön att mysa i :loving:

Får en 5:a av oss!

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?