Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad tycker ni om denna? (skala 1-5, där 5 = högst)

1
Inga röster
0%
2
Inga röster
0%
3
Inga röster
0%
4
2
11%
5
16
89%
Användarens profilbild
Av Anso
#617938
Vad tycker du om denna? Motivera gärna ditt svar,
så att vi andra vet om den är värd att köpas.

Bild
Användarens profilbild
Av Lydia
#1193549
Bästa trikåsjalen jag provat än så länge! :heart: Jag har inte provat den till nyfödd iof men tror den är bra till det med..
Av Aelia
#1193588
Jag älskar den , en femma ger jag den. Avlastar jätte bra, jätte fina färger. Bredare än andra trikå, kan va lite jobbigt i början kanske, men har man den behöver man inte byta till vävd på ett bra tag
Användarens profilbild
Av andasdans
#1193720
Oj, höga betyg..! :shock: Slår den även den heliga Sinon tycker ni? Sino tycks ju annars vara lite obligatorisk när man ska bära nyföding...
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
#1193791
andasdans skrev:Oj, höga betyg..! :shock: Slår den även den heliga Sinon tycker ni? Sino tycks ju annars vara lite obligatorisk när man ska bära nyföding...
Ja jag måste hålla med de andra! Den är betydligt bättre än Sinon tycker jag för den är så mkt bredare och funkar därför bättre till även lite större barn :wink:
Av Aelia
#1194027
andasdans skrev:Oj, höga betyg..! :shock: Slår den även den heliga Sinon tycker ni? Sino tycks ju annars vara lite obligatorisk när man ska bära nyföding...
Sino är en jätte bra sjal, och den var jätte bra att ha första månaden, så man måste ha 2 sjalar, minst :wink: :twisted:
Användarens profilbild
Av Lydia
#1194441
Aelia skrev:
andasdans skrev:Oj, höga betyg..! :shock: Slår den även den heliga Sinon tycker ni? Sino tycks ju annars vara lite obligatorisk när man ska bära nyföding...
Sino är en jätte bra sjal, och den var jätte bra att ha första månaden, så man måste ha 2 sjalar, minst :wink: :twisted:
Sinon var underbar och överlägsen första månaden (1-2 månaderna), sen ville jag ha annan, bredare/inte lika "slinkig" sjal..
Användarens profilbild
Av Elsa
#1201448
Skulle ni säga att det är en bra sommarsjal? D.v.s. tunn och inte så varm? :D
Användarens profilbild
Av äpple
#1338157
Elsa skrev:Skulle ni säga att det är en bra sommarsjal? D.v.s. tunn och inte så varm? :D
Ingen som har ett bra svar på Elsas fråga?
Användarens profilbild
Av diddeldi
#1338163
äpple skrev:
Elsa skrev:Skulle ni säga att det är en bra sommarsjal? D.v.s. tunn och inte så varm? :D
Ingen som har ett bra svar på Elsas fråga?
jag tycker det men jag är ju partisk. den är väldigt tunn och gjord i 100% bomull vilket jag tycker är svalare än många andra material.
Användarens profilbild
Av Plommis
#1430402
De här sjalarna är verkligen godis i mina ögon!

Hur stora barn kan man bära?
(Ja, jag försöker motivera för mig själv att jag behöver en... )
Av Pétronille
#1509179
Instämmer med övriga: det är en underbar sjal! gosig och mjuk till en nyföding, men ändå ganska stadig när nyfödingen blivit en fyramånaderstjockis! Och supervacker! :love:

Det känns som om man kommer att kunna bära länge än med den.

Men visst är den varmare än en sommarsjal i stil med Amazonas antigua som jag har (apropå frågan ovan).
Av Lenaskeå
#1525489
Jag har sökt efter en trikåsjal till min syster & har fått för mig att sinon är den bästa. Men idag fick jag hem min BBS Hiruko & den är UNDERBAR!! Färgen är jättefin & sjalen är lagomt strechig men samtidigt så stabil! ÄLSKAR denna sjal & ger den högsta betyg!!

I jäförelse m sinon, min son är 10 månader & jag vill inte använda sino till honom för den känns inte tillräcklig. BBS däremot, - vår nya mys-sjal!!

5 i betyg
Av mamma080621
#1532259
Lenaskeå skrev:Jag har sökt efter en trikåsjal till min syster & har fått för mig att sinon är den bästa. Men idag fick jag hem min BBS Hiruko & den är UNDERBAR!! Färgen är jättefin & sjalen är lagomt strechig men samtidigt så stabil! ÄLSKAR denna sjal & ger den högsta betyg!!

I jäförelse m sinon, min son är 10 månader & jag vill inte använda sino till honom för den känns inte tillräcklig. BBS däremot, - vår nya mys-sjal!!

5 i betyg

skulle du ta en långpromenad med den? Funderar på en vävd (ev. easy) eller BBS. Min son är bara 2 månader men vill ha den länge :)
Av Lenaskeå
#1532397
Nu när sonen är 10 månader så tror jag inte att jag skulle ta sonen på långpromenad i bbs, utan den blir för kortare stunder hemma. Men nu när din son bara är 2 månader skulle den vara perfekt! Skulle nog bara använda trikån på heltid till ca 6 månadrs ålder - högst, sen gå vidare till vävd sjal.

Har du funderat på en indio? Dom är otroligt mjuka & känns ganska tunna & smidiga. Svårt att råda, men jag skulle nog köpa en bbs nu & sen en vävd sjal om några månader.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?