Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad tycker ni om denna? (skala 1-5, där 5 = högst)

1
Inga röster
0%
2
Inga röster
0%
3
Inga röster
0%
4
2
11%
5
16
89%
Av Lenaskeå
#1532397
Nu när sonen är 10 månader så tror jag inte att jag skulle ta sonen på långpromenad i bbs, utan den blir för kortare stunder hemma. Men nu när din son bara är 2 månader skulle den vara perfekt! Skulle nog bara använda trikån på heltid till ca 6 månadrs ålder - högst, sen gå vidare till vävd sjal.

Har du funderat på en indio? Dom är otroligt mjuka & känns ganska tunna & smidiga. Svårt att råda, men jag skulle nog köpa en bbs nu & sen en vävd sjal om några månader.
Av mamma080621
#1532957
Tack för tipsen :D Bär honom just nu i en hemmagjord sjal av lakan så ja en ganska van vid hårdare sjalar, vi får se var det slutar... inido och bebino verkar populära för deras mjukhet så kanske blir det en sådan, men BBS e ju väldigt snygga! Såg en aphrodite som såldes här på forumet härrom dan, synd att man missade den!!
Användarens profilbild
Av sanna73
#1536480
En given femma från mig :vågen:
Tunn men ändå stabil. Lätt att knyta, skön att bära med och väldigt mysig. Var i början enda sjalen dottern accepterade. Absolut gosigaste myssjalen :heart:

Rekommenderas varmt :tumup:
Av Dazzler
#1703078
Pétronille skrev:Instämmer med övriga: det är en underbar sjal! gosig och mjuk till en nyföding, men ändå ganska stadig när nyfödingen blivit en fyramånaderstjockis! Och supervacker! :love:
Åååå jag blir så villrådig! Jag har tittat lite på BBS och på Mam Eco och båda verkar vara bra och mysiga. Vilken ska det bli? :hmm: Jag tycker att BBS finns i snyggare färger än Mam Eco, fast jag såg att det var någon som sålde en lila Mam Eco och den var underbar! Synd bara att den var såld (Älskar lila). Kamava och Aphrodite är ursnygga de också...

Ska för övrigt bära en liten nyfödd i den.
Av Lenaskeå
#7120079
Den bästa trikån jag burit i! Jag älskar min Aphrodite! :heart: Stadig, mysig & snygg

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?