Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jennelii
#9535216
Jag har bara haft en moby till Molly o Linus och nu frågar min syster mig om råd vilken man ska ha. Men jag funderar.. har det verkligen så stor betydelse med trikåsjalen? Det är ju ändå en ganska kort period. Bebisen föds runt midsommar och dom bor i fjällen där det ändå är ganska kyligt sommartid. Jag har bara blivit lite anti mot dom här vanliga som säljs i alla babyaffärer, nu minns jag inte vad dom heter bara för det men vad som helst är väl bättre än ingen alls.

Den här var var ju underbar!
http://xn--tvbarn-jua.se/product/kokadi ... adise-noir

Bild
Användarens profilbild
Av Andelle
#9535219
Märket spelar väl egentligen ingen roll, däremot typen av tyg och och det brukar variera mellan märkena. Jag har t ex testat flera olika trikåsjalar av bambu och de var väldigt olika.
Användarens profilbild
Av Andelle
#9535220
Hade jag köpt en vanlig trikåsjal idag hade jag gärna valt en med tvåvägsstretch, men kanske helst Sjalas i ulltrikå eller någon från Je Porte Mon Bébé, deras trikåringsjal är underbar.
Användarens profilbild
Av Jennelii
#9535222
När Linus var mindre sa hon att hon ville ha en sån marimekko, var det sacha42 som hade en sån kanske.. men det lär väl vara omöjligt att få tag i en sån.
Användarens profilbild
Av SCSI
#9535223
Jag hade en hemsydd i riktigt stadig interlock-trikå som jag var sjukt nöjd med, den höll i rätt många kilo.
Så jag håller med, det är tyget, inte märket som spelar roll! Tillräckligt lång är nog viktigast?
Användarens profilbild
Av Andelle
#9535224
Jennelii skrev:När Linus var mindre sa hon att hon ville ha en sån marimekko, var det sacha42 som hade en sån kanske.. men det lär väl vara omöjligt att få tag i en sån.
Om de inte tillverkas längre skulle jag tro att en gammal trikåsjal tappat spänsten lite.
Användarens profilbild
Av zink
#9535243
Jennelii skrev:Jag har bara blivit lite anti mot dom här vanliga som säljs i alla babyaffärer, nu minns jag inte vad dom heter bara för det men vad som helst är väl bättre än ingen alls.
Det är väl tricot-slen kanske? Eller var i a f för typ 11 år sedan :lol: Vi hade en sån och den räknas till de tjockare, stadigare. Vi gillade den fastän jag är varmlivad. Gick ju över till gås/gauze sedan.

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Att hitta en mångfald av kvalitetsprodukter […]

If it were me, watching a Hollywood action movie […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?