Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sassa1978
#9534751
Halloj!

Har varit borta ett par år från bärandet men väntar nu, om allt går som det ska ett nytt litet sjalbarn i juni.
Jag sitter och kolla lite på Sjalas bärsjal i ulltrikå, någon som har eller har testat en, verkar hemskt svåra att få tag i dock...

hoppas på svar på om det är mödan att jaga efter en...

:lol: :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av Deviant
#9534762
Jag har en, jag har dock bara provat den en par gånger lite snabbt då den är köpt till kommande bebis i maj och jag bär tvååringen i andra bärdon. Men den känns ljuvlig! Så gosig och mjuk så det är inte sant och jag tänker att den kommer bara temperaturreglerande och förhoppningsvis fullt användbar även i sommar. Om man gillar ull är den nästan ett måste till en bebis tror jag. :D

Jag skulle ju alltså säga då att det är mödan värt att jaga efter en och om du mot all förmodan inte gillar den så kan du utan problem sälja den sedan.

Välkommen till forumet också! Se dig omkring, här finns mer än bara sjaltips tex massor med trevliga människor. Om du bestämmer dig för att stanna är du välkommen till vår lilla tråd för gravida med bf i vår/sommar, du hittar den under kategorin "väntar sjalbarn". :)
Användarens profilbild
Av Bianca
#9534766
Hej, och välkommen hit!

Jag köpte en ulltrikå från Sjala förra året, och jag har varit otroligt nöjd! Mjuk och mysig men ändå stadig. Värmer när det är kallt, men funkar när det är varmt också.
Jag sålde min för ett tag sedan eftersom jag oftast bär på rygg, men bebisens första 7-8 månader använde vi i princip bara ulltrikån ❤
Av sassa1978
#9534772
Nån aning om var man kan få tag på en?
Användarens profilbild
Av Kristina
#9534774
sassa1978 skrev:Nån aning om var man kan få tag på en?
De dyker upp begagnat på facebook ibland, annars släpper sjala nya färger typ 2-3 ggr/år, följ dem på facebook så håller du koll på när. Eller kolla om någon av deras återförsäljare har kvar någon.
Av sassa1978
#9534776
Kristina skrev:
sassa1978 skrev:Nån aning om var man kan få tag på en?
De dyker upp begagnat på facebook ibland, annars släpper sjala nya färger typ 2-3 ggr/år, följ dem på facebook så håller du koll på när. Eller kolla om någon av deras återförsäljare har kvar någon.
Ja där har jag koll:)
DE färger som släpptes denna gång var tyvärr inte alls i min smak...
Användarens profilbild
Av Deviant
#9534779
sassa1978 skrev:
Kristina skrev:
sassa1978 skrev:Nån aning om var man kan få tag på en?
De dyker upp begagnat på facebook ibland, annars släpper sjala nya färger typ 2-3 ggr/år, följ dem på facebook så håller du koll på när. Eller kolla om någon av deras återförsäljare har kvar någon.
Ja där har jag koll:)
DE färger som släpptes denna gång var tyvärr inte alls i min smak...
Du har lagt in en förfrågan i sökestråden i stora gruppen för köp&sälj av bärsjalar samt i Sjala-gruppen, förmodar jag? :)
Av sassa1978
#9534781
Deviant skrev:
sassa1978 skrev:
Kristina skrev:
sassa1978 skrev:Nån aning om var man kan få tag på en?
De dyker upp begagnat på facebook ibland, annars släpper sjala nya färger typ 2-3 ggr/år, följ dem på facebook så håller du koll på när. Eller kolla om någon av deras återförsäljare har kvar någon.
Ja där har jag koll:)
DE färger som släpptes denna gång var tyvärr inte alls i min smak...
Du har lagt in en förfrågan i sökestråden i stora gruppen för köp&sälj av bärsjalar samt i Sjala-gruppen, förmodar jag? :)
Just det! Det ska jag! Tack för det tipset!
Användarens profilbild
Av Kristina
#9534790
sassa1978 skrev:
Kristina skrev:
sassa1978 skrev:Nån aning om var man kan få tag på en?
De dyker upp begagnat på facebook ibland, annars släpper sjala nya färger typ 2-3 ggr/år, följ dem på facebook så håller du koll på när. Eller kolla om någon av deras återförsäljare har kvar någon.
Ja där har jag koll:)
DE färger som släpptes denna gång var tyvärr inte alls i min smak...
Nä, det är ju nackdelen när de bara kör ett par färger åt gången. :/

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Att hitta en mångfald av kvalitetsprodukter […]

If it were me, watching a Hollywood action movie […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?