Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9505718
Jag är 1.57 och väger ca 46 kg. Undrar därför a) vilken längd jag bör välja om jag ska skaffa en trikåsjal (4.2? kortare?), och b) var jag kan hitta bra kortare trikåsjalar (de flesta jag sett har 4.7m som kortaste längd).
Tacksam för alla svar då jag är nybörjare på detta.
#9505722
Jag har ingen koll på trikåmarknaden längre så jag vet inte vad som finns, utbudet är mycket större än när jag bar mina barn. Vi hade en sino och den var väldigt lång till mej men hade smala ändar så det gjorde inte så mycket att den var lång.

Jag tänker att det gör ju inget att det blir lite svansar över när du knutit. Blir de väldigt långa kan du dra dem ett varv till runt höfterna. Sista alternativet är att korta sjalen i ändarna om den känns på tok för lång om du inte kan hitta en kort.

Sen kan man byta till vävd sjal ganska fort om man fastnar för sjalen. Där finns det ju alla längder
#9505729
Jag har inte full koll men jag har nog aldrig sett en kort trikåsjal.

Jag har inte provat denna. Hon är trevlig (har köpt mössor av henne på marknader i flera år) och kanske kan sy upp en kortare. http://m.mmhbarnklader.com/index.php?page=barsjalar

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Att hitta en mångfald av kvalitetsprodukter […]

If it were me, watching a Hollywood action movie […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?