Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Teusa
#9489922
Nu har jag använt Looma Sino och Aldoria Bambu Soft i drygt två månader. Här är mina åsikter. Får ju försöka liva upp i sjaltådarna! :mrgreen:

Aldorian köpte jag begagnad. Den var inte så mycket använd. Jag använde den till Lillskrutt men långt ifrån ofta.
Looma Sino köpte jag oxå begagnad. Den sades vara helt oanvänd och luktade ny.

Båda två är lätta att knyta.
Båda två är svala.
Båda två är mjuka. Sömmen alltså själva tråden på Looma känns rivig när jag fingrar på den, men inget som känns när jag bär.
Båda passar mig som har storlek 44/46 i kläder. Aldorian kan kännas lite kort när den är nytvättad men töjer sig snabbt.

Aldorian töjer sig mer än Looma under tiden jag bär. Så Looma känns stabilare och gör mindre ont i ryggen.

Det är lättare att sätta i och ta ur barnet flera gånger i Aldorian. Looma snurrar/knölar till sig när jag sätter i och tar ur flera gånger.

Aldoria har en lite räfflad sida och en slät sida. Det gör det lätt att se och känna att den inte har snurrat sig.

Jag fyller på om jag kommer på nåt mer.
Användarens profilbild
Av Caroline
#9489974
Vilken bra recension. Vi började inte använda sjalar till sonen född 2004 förrän han var 5 månader och började då direkt med vävd sjal. Nu kommer lillasyster i november och till henne har vi köpt en Aldoria och en MamEco. När storebror var liten var Sinon jättepopulär så vi funderar på en begagnad sådan också till lillasyster.

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Att hitta en mångfald av kvalitetsprodukter […]

If it were me, watching a Hollywood action movie […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?