Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9411706
Väntar tvillingar i juni och vill gärna bära dem. 8-årige sonen bars i Babybjörn, vilket inte funkade så länge, vill gärna sjala dessa istället :) MEN - är ju novis så behöver tips och råd från er erfarna! Vilken sjal rekommenderas för att bära dem tillsammans och vilken om vi bär en och en? Antar att jag behöver en stadigare sjal för att bära båda? Vill ju samtidigt inte ha alltför varm... så vad är era hetaste tips? :D Ska man köpa nytt eller begagnat?
#9411969
Jag vet inte alls.. men jag vet att det finns en tråd om detta och bilder på olika sätt att bära med olika sjalar både där bebisarna är i samma själ och där det används 2 sjalar. Och själ och sele också tror jag.


Och välkommen hit!
#9413695
verre skrev:Jag vet inte alls.. men jag vet att det finns en tråd om detta och bilder på olika sätt att bära med olika sjalar både där bebisarna är i samma själ och där det används 2 sjalar. Och själ och sele också tror jag.


Och välkommen hit!
Tack!! :D Då ska jag leta lite bättre och se om jag hittar några bra tips!
#9413811
Jag bar mina tvillingar samtidigt i vanlig trikåsjal när de var pluttisar, minns inte märke tyvärr men det var ett par olika. Jag gick ganska snabbt över till mei tai (knytsele/fyrkantsjal) eftersom jag trivs bättre med det och började sedan bära en på rygg och en på mage istället när de var runt två-tre månader. :tumup: Begagbat tycker jag du ska leta, trikåsjal används rätt kort tid och så brukar ändå begagnade sjalar vara mer ingosade redan. :D

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Att hitta en mångfald av kvalitetsprodukter […]

If it were me, watching a Hollywood action movie […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?