Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9411047
När min yngsta föddes 07 hade jag en Sino som jag älskade. Nu väntar jag en sommarbebis och undrar vad som är bäst - Sino eller Aldoria bambu? För och nackdelar? Vill ha en så tunn, smidig och sval sjal som möjligt. Tacksam för råd! :)
#9411071
Jag älskade min Aldoria precis i början, just för att den var sval, tunn, smidig och lättknuten. Däremot funkar den inte optimalt så jättelänge. Har inte provat Sino, men har fått för mig att den är lite stadigare men ändå tunn och sval. Kanske inte hjälper dig så mycket :lol:
#9411074
Altariel skrev:Jag älskade min Aldoria precis i början, just för att den var sval, tunn, smidig och lättknuten. Däremot funkar den inte optimalt så jättelänge. Har inte provat Sino, men har fått för mig att den är lite stadigare men ändå tunn och sval. Kanske inte hjälper dig så mycket :lol:
Tack så mycket för din input! :) Hur länge tyckte du Aldorian funkade ungefär?
#9412063
Altariel skrev:Jag använde den dagligen de första två månaderna. När hon närmade sig 6 kg eller så kändes inte avlastningen optimal längre. Jag hade säkert kunnat bära i den längre, men jag hade alternativ som var bättre då.
:tumup:

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Att hitta en mångfald av kvalitetsprodukter […]

If it were me, watching a Hollywood action movie […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?