Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Cillan
#9366023
Ska hälsa på en familj som fått sitt första barn tänlte försöka hitta en begagnad trikåsjal att ge dem å så visa hur man knyter när vi är där. De vill gärna lära sig mycket om barn å amning så jag tror att det är en bra present. Jag hade aldoria men tyckte inte den var jättebra. Vilken är den bästa mest lättknutna till ett billigt beg pris? Har bara några dagar på mig att hitta någon.
Användarens profilbild
Av Cillan
#9366069
Tack för tipset :D
Någon som vet hur den är?
Av ell
#9446239
Lite gammal tråd nu men ifall fler letar så: Min nybörjarsjal är en Mysak, jag tyckte inte att det var några problem att lära mig använda den, med enbart hjälp av de medföljande bilderna och internet. Har använt bara den till iaf sexmånadersåldern på min plutt, sedan sele (då jag inte hade sele innan - kan tänka mig att den hade avlastat bättre).
Jag köpte f ö min på Blocket, begagnad, för en hundring, men då var det en rätt ful färg, typ lite samma som fläckar efter amningsbajs, insåg jag ; )
Så kort sagt kan jag rekommendera den för nybörjare - enda nackdelen för mig är att den inte finns ekologisk men begagnad blir det ju lite samma grej : )
(träffade f ö henne som syr dem en gång när hon stod och sålde, hon såg lite butter ut när jag sa att jag köpt min begagnad, hon skulle nog bli gladare om hon visste hur mycket gratisreklam hon fått, genom folk som kom fram och frågade osv...)

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Att hitta en mångfald av kvalitetsprodukter […]

If it were me, watching a Hollywood action movie […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?