Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av smurfis
#9281044
Snart, snart kommer den hem till mig, den nya hybridsjalen från Ergo! Jag kommer bli den första personen ever att äga denna, och jag är så laddad! Jag har prövat den några timmar med Malva 9 kg, och den var förvånansvärt stadig! Det ska bli SÅ spännande att se om den fortsätter uppfylla mina rosenskimrande förväntningar jag har sedan jag provade den! :D Vidare recension kommer när vi testat den ordentligt hemma! I butik släpps den i december.

Den ska hålla sig stadig till ca 14 kg. :tumup:

Bilder för den nyfikne kommer här:

Bild
Användarens profilbild
Av smurfis
#9281678
Det Ergo menar med hybrid i detta fall är att sjalen har en trikåsjals flexibilitet och en vävd sjals stabilitet! Självklart är den inte lika stabil som en vävd sjal som är stum, men den känns bra mycket stadigare än alla trikå jag testat innan! Ikväll kom den, men vi hann bara med en snabb amning och lite mys i den innan Malva fick övertrött-spel. :lol:
Fortsättning följer!
Användarens profilbild
Av smurfis
#9281824
SCSI skrev:Aha, var det dig ergo-folket pratade om när jag träffade dem på mässa förra månaden? En sjalbarnare som inte ville lämna ifrån sig bärdonet efter att ha provat. =)
Haha, ingen aning om det var jag. :lol: Jag fick iallafall bära sjalen under en visning på barnmässan! :D Och lite före och lite efter. Blev helt såld! :loving:
Användarens profilbild
Av smurfis
#9281927
Här kommer ett par bilder på sjalen från idag! Helt underbar är den. :loving: Toppen att amma i, vilket vi gör på ena bilden utan att det syns särskilt mycket. :wink: Dottern satt här medan vi bakade bröd, sen slumrade hon till. Dottern är ca 15 månader och väger ca 9 kg. Mys! :heart:


Bild Bild
Användarens profilbild
Av SCSI
#9281943
smurfis skrev:
SCSI skrev:Aha, var det dig ergo-folket pratade om när jag träffade dem på mässa förra månaden? En sjalbarnare som inte ville lämna ifrån sig bärdonet efter att ha provat. =)
Haha, ingen aning om det var jag. :lol: Jag fick iallafall bära sjalen under en visning på barnmässan! :D Och lite före och lite efter. Blev helt såld! :loving:
Ja, då var det du. Jag var på fackmässan som var veckan efter, och hade sjalbarnsknapp på väskan så hon började prata om att nån från sjalbarn testat sjalen och blivit helsåld. :)
Användarens profilbild
Av Emor
#9336893
Är lite sugen på en ergosjal till hösten då jag får möjlighet att prova trikå för första gången. Men dottern var en riktig tungviktare som snabbt skenade i vikt, så jag räknar med att nästa lär vara detsamma. Eftersom att det är maken som kommer vara fl ledig, och han tyckte att vävd sjal var bökig (även om han fick till knytningen riktigt bra!) vart han betydligt mer i gasen över en elastisk som kan vara knuten på och plocka bäbisen i och ur under dagen. Är den mer stadig än en vanlig elastisk lär den ju räcka lite längre, tänker jag.

Så, är en ett bra köp tro? Vore så roligt om maken ville bära lite, och jag tror att ska han vara hemma med två små, kan bära vara väldigt smidigt ;) Så jag vill ge honom bästa tänkbara möjlighet att komma på det själv.

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Att hitta en mångfald av kvalitetsprodukter […]

If it were me, watching a Hollywood action movie […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?