Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lando
#9248138
Ok jag vet att jag börjar i fel ände när jag har färg som första kriterium :lol:

... men jag vill ha en plommonfärgad sjal till ett vinterbarn. Den får gärna vara lite tjockare i kvaliteten än t.ex. sino och aldoria. Minimundus har jag också prövat och hade kunnat tänka mig igen men den finns inte i rätt färg tyvärr. Vad har jag mer för trikåsjalar att välja på?
Användarens profilbild
Av Lando
#9248812
grodlaret skrev:Borde du inte kunna köpa en ljus/vit sjal och färga till önskad färg?
Jag glömde skriva att jag gärna vill att sjalen ska vara ekologisk. Nitor och de andra färgbaden känns inte så eko till en nyfödd, fast men kanske kan göra en mer naturlig färgning.
Tack i vilket fall för tipset!
Av Smultronbarn
#9340750
Tri-cotslen har en fin lila! (Tror de har en till lila, fast den såg ljusare ut). Ekologisk bomull, men vet inget om infärgningen av den, fast står att den är trygg och öko-tex-certifierad.

Bild

Hittade den här: http://www.littlebloom.se/product.html/ ... gory_id=42
Av Smultronbarn
#9340752
Ja just det, vet inget om tjocklek mm, har själv aldrig burit i trikåsjal.
Av Smultronbarn
#9340789
Hittade en till plommonfärgad, Aldoria Bambu Soft.

Bild

Här hittade jag den: http://www.babydesign.se/prod/Aldoria-B ... 21/SWE/SEK

Men såg nu att ditt inlägg är från förra året, så förmodligen behöver du ingen trikåsjal längre?
Användarens profilbild
Av Lando
#9340795
Tack för fina tips, smultronbarn. Det finns säkert någon annan som kan ha nytta av dem :tumup:

(För min del blev det till sist just en Aldoria, fast en blå.)
Av Smultronbarn
#9341843
Vad bra att du hittade en sjal Lando! :D

Hur är Aldorian att bära i ? Är du/ni nöjda med valet?

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Att hitta en mångfald av kvalitetsprodukter […]

If it were me, watching a Hollywood action movie […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?