Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Kajjsa
#9190447
Hejsan,

Jag väntar barn i September, och undrar därför om det finns någon som vill bli av med sin bärsjal tills dess?:) Då detta är mitt första barn har jag ännu inte helt koll på vilken typ av sjal jag är ute efter (vilken som passar bra till hösten etc), men är intresserad av alla typer/märken.

Så hör gärna av dig om du tänkt sälja din!

/ Kajjsa
Av p_sarah
#9190468
Kajjsa skrev:Hejsan,

Jag väntar barn i September, och undrar därför om det finns någon som vill bli av med sin bärsjal tills dess?:) Då detta är mitt första barn har jag ännu inte helt koll på vilken typ av sjal jag är ute efter (vilken som passar bra till hösten etc), men är intresserad av alla typer/märken.

Så hör gärna av dig om du tänkt sälja din!

/ Kajjsa
Jag har en svart/khakifärgad randig minimundus trikåsjal, 4,6 meter vill jag minnas att den är. Eventuellt också en mossgrön Mobywrap (längre och varmare/mer tyg än minimundus) men den är på utlån så isf måste jag kolla läget där först.
Av scrapErica
#9190539
Jag har en marinblå Tricot Slen som skulle kunna få flytta. Den är ganska varm men funkade fint till min bebis som föddes i slutet av augusti trots att hon själv är ganska varm av sig.
Användarens profilbild
Av Sanfora
#9191992
Jag har en svart, 5 meter lång, Moby Wrap till salu, 250:-.
Användarens profilbild
Av Sanfora
#9235637
Jag sänker min Moby till 150:- exklusive frakt. Den behöver bära! :D
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?