Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Shpongle
#9179581
Här kommer ju ett till litet sjalbarn i oktober, och eftersom August från början skulle bli the one and only så sålde jag varenda liten sjal vid pengabrist förut.

Så nu är det dags att börja köpa nytt =)

Tänkte att en trikåsjal räcker, och tittade runt och såg att Ellevill har släppt två varianter av trikåsjalar. En med bomull och en med bomull/ull blandat.

Någon som testat och vill berätta lite?
Funderar annars på en sino, känns enkelt och då vet man vad man får.

Bebis kommer i slutet av oktober, så det är ju en sjal att använda under vintern. Borde man satsa på ull-blandningen då? Vad är skillnad mellan ullblandningen och bomullsvarianten?

Bomull:
Bild

Bild

50 procent ull:
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Av Pralina
#9195094
Puffar lite:) Är också sugen på att testa den med ull till bebis som tittar ut i oktober.
Av Pralina
#9200018
Blev så sugen att det kommer en med posten nästa vecka :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Droppen
#9200044
Pralina skrev:Blev så sugen att det kommer en med posten nästa vecka :mrgreen:
Kul!! :D

Vilken färg blev det?
Av Pralina
#9200062
Beställde den blå "Carl". Tyckte färgerna var lite tråkiga överlag men blått passar nog mig och sambon bäst.
Användarens profilbild
Av Shpongle
#9200533
Pralina skrev:Beställde den blå "Carl". Tyckte färgerna var lite tråkiga överlag men blått passar nog mig och sambon bäst.

Då vill vi höra rapport sedan :-)
Av Pralina
#9203678
Shpongle skrev:
Pralina skrev:Beställde den blå "Carl". Tyckte färgerna var lite tråkiga överlag men blått passar nog mig och sambon bäst.

Då vill vi höra rapport sedan :-)
Självklart :tumup:
Hoppas nästan på lite svalare väder så jag kan testa nästa vecka när den kommer. Svettas och flåsar tillräckligt nu när jag är gravid utan att vara inlindad i ull :lol:
Av Pralina
#9206520
Har inte hunnit testa med barn i ännu, får se om jag kanske hinner senare idag. E är i upp och ner åldern så någon längre bärtur lär det inte bli.
Första intrycket är att jag förmodligen kommer sälja trikåsjalen vi har och enbart använda denna. Mjuk och gosig men stadigare än en trikå, tror den kommer bli toppen till en liten bebis!

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?