Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Intro
#8898101
Jag funderar på att köpa en Lenny Lamb Stretchy Wrap men är osäker på om jag ska ha stl M (4,5 meter) eller L (5 meter). Jag är 158 cm lång och min sambo 183, båda normalviktiga. Kommer vi kunna använda en M båda två eller blir den för kort för honom tror ni?
Av p_sarah
#8898108
Det kan bli stora knutar på trikåsjalar (vet inte hur Lenny lamb ser ut i ändarna) och då föredrar jag att avsluta med knuten ifram, så jag skulle ta 5 meter så det räcker runt för det.
Användarens profilbild
Av Intro
#8901152
p_sarah skrev:Det kan bli stora knutar på trikåsjalar (vet inte hur Lenny lamb ser ut i ändarna) och då föredrar jag att avsluta med knuten ifram, så jag skulle ta 5 meter så det räcker runt för det.
Hm, nej, jag vet inte heller hur ändarna ser ut... Men då kör jag nog på 5 meter för säkerhets skull, är ändarna avsmalnande blir det ju en mindre knut fram antar jag! Så kan sambon knyta på ryggen om det blir för kort för honom att knyta fram.
Användarens profilbild
Av HannaGerda
#8901227
Vi har en minimundus som är 4.6 (typ) och den räcker och blir över till mig som är 168 och min man som är 183. Av dina grav.bilder att dömma är ingen av er speciellt omfångsrika så jag tror att ni klarar er med den kortare..
Vår sjal töjer sig i och för sig lite med användandet också och blir längre och längre för att sedan dra ihop sig när man tvättar den.
Användarens profilbild
Av Intro
#8908589
HannaGerda skrev:Vi har en minimundus som är 4.6 (typ) och den räcker och blir över till mig som är 168 och min man som är 183. Av dina grav.bilder att dömma är ingen av er speciellt omfångsrika så jag tror att ni klarar er med den kortare..
Vår sjal töjer sig i och för sig lite med användandet också och blir längre och längre för att sedan dra ihop sig när man tvättar den.
Men då kör vi nog på den kortare ändå, den lär ju också töja sig litegranna! Vi är inte så stora på bredden nej (i vanliga fall 8) ) och våra karlar verkar ju vara typ lika långa så det blir säkert bra. Tack! :D
Användarens profilbild
Av Clavinova
#8970464
Nu när du vet, hur ser ändarna ut? Är du nöjd i övrigt? :-)

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?